Kvällens/nattens chattråd!
Satte på tv nyss o tror jag kastats tillbaka i tiden när jag ser vad ettan visar.
Blir mörkrädd när ja ser vad mina jädra licenspengar går till..
Satte på tv nyss o tror jag kastats tillbaka i tiden när jag ser vad ettan visar.
Blir mörkrädd när ja ser vad mina jädra licenspengar går till..
Nä men va fan har man tyska kanaler för? Har du inga andra kanaler alls?
Det är nått skit som heter "På väg till Malung" Aldrig sett o kommer inte se,men de e husvagnar, dansband o annat jag inte är ett dugg intresserad av.
Yes det är Cuddles
Det mesta går ju att se på nätet nu så egentligen behöver man inte nått abonnemang eller så.
Fast dubbar inte tyskarna alla amerikanska program? Tänker att se exempelvis Sex and the City på tyska haha. Det måste vara spännande
Är de inte lättare att hoppa genom en liten brasa med så mycket päls så de bränns bort ;)
Jag hade en kompis som rakade ALLT, HELA KROPPEN inkl ögonbrynen 1 gång i veckan. Det skulle jag aldrig orka. Har päls på vintern men gör några tappra försök vår o sommartid, tack o lov är ja inte så luden
Åh, prata inte mat snälla, nu måste jag äta nått snart bara för att.. E såå sugen på pizza som ja inte ens kan äta, O munkar.. Skulle döda för munkar just nu
Firas nått speciellt inatt eller eftersom de blir skumpa ? :)
De va mig en ful jävla powerpuffpingla Doofie.
vaxa måste väl vara hemsk smärtsamt, dum som ja va satte ja en vaxremsa i armhålan en gång..Inte så smart för de fann bara ett sätt att få bort den!
Skål o grattis då
Jag kommer då inte vaxa någon del av kroppen..
Du kanske skulle köpa en sån där silkepeel apparat som rycker stråna istället så slipper du prickar, eller spara håret, det är ju enklast.
Fast annars tror jag att raka medhårs försiktigt är bäst.. Men prickar blir de väl för hårsäckarna blir inflammerade o huden irriterad, eller är ja helt ute o cyklar
Kom på lösningen. BLEKNING!! Klipp så kort det går o blek resten så syns de inte
Ser att ja inte hänger med i samtalet här, tant är lite långsam inatt.