• Doofie

Kvällens/nattens chattråd!

Hej.
    Jag har tråkigt. Suupertråkigt. Så nu gör jag en chattråd =)
    Alla är välkommna.

Hoppas vi har det kul. :P

Mucka inte med mig, jag är redan galen.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-02 03:23
    Varje gång du har svårt att sova, eller är vaken mitt i natta och har det tråkigt är du välkommen till denna chattråd.

För oss som är uppe i natten..
  • Svar på tråden Kvällens/nattens chattråd!
  • Doofie
    Lilia skrev 2013-05-02 03:19:36 följande:

Inte joggar, men går raskt eller simmar i lugnt tempo.
    Haha, förståd nästan att du menade nåt sånt, det var bara mina galna fantasier som bubblade upp.
  • Doofie
    Maybe skrev 2013-05-02 03:18:34 följande:
    Jag tyckte du gjorde rätt i att starta den här tråden så jag ser att det finns fler än jag som är vaken
    Naaw tack {#emotions_dlg.flower}
  • Blitz
    Lilia skrev 2013-05-02 03:16:58 följande:

Fast har man svårt att gå då? De jag känner motionerar även som höggravida.
    Ja om man har foglossning från helvetet, kan det vara svårt (den här gången dök den upp i v.16) o ett vad som känns som ett 7 kilos huvud mellan benen. Hade hellre vart uppe o sprungit men inte då, jag ska tydligen må öken när jag är gravid Obestämd

Vampyrer är både underhållande och snygga, speciellt om man gillar Buffy ;)
  • Lilia
    Doofie skrev 2013-05-02 03:20:51 följande:
    Haha, förståd nästan att du menade nåt sånt, det var bara mina galna fantasier som bubblade upp.

Ja, men jag förstår hur du tänker. Jag kan se det framför mig, en höggravid kvinna som springer ett Marathon. :P
  • Lilia
    Blitz skrev 2013-05-02 03:21:21 följande:
    Ja om man har foglossning från helvetet, kan det vara svårt (den här gången dök den upp i v.16) o ett vad som känns som ett 7 kilos huvud mellan benen. Hade hellre vart uppe o sprungit men inte då, jag ska tydligen må öken när jag är gravid Vampyrer är både underhållande och snygga, speciellt om man gillar Buffy ;)

Foglossning tänkte jag inte ens på. Jag tror att de i min närhet har haft en otrolig tur på det sättet, jag också. Jag har aldrig mått så bra som då jag var gravid.
  • Doofie
    Blitz skrev 2013-05-02 03:21:21 följande:
    Ja om man har foglossning från helvetet, kan det vara svårt (den här gången dök den upp i v.16) o ett vad som känns som ett 7 kilos huvud mellan benen. Hade hellre vart uppe o sprungit men inte då, jag ska tydligen må öken när jag är gravid Obestämd

Vampyrer är både underhållande och snygga, speciellt om man gillar Buffy ;)
    Buffy och vampyrerna ♥
    Alltså jag kollar fortfarande på den serien, och Sjunde himmlen, den kollar jag också på. ^^
  • Lilia
    Doofie skrev 2013-05-02 03:21:17 följande:
    Naaw tack

Hur gör man en sådan blomma? :) Jag har sett flera göra det men fattar inte hur man gör.
  • Doofie
    Lilia skrev 2013-05-02 03:25:37 följande:

Hur gör man en sådan blomma? :) Jag har sett flera göra det men fattar inte hur man gör.
    Man går in på smajlisarna :)
  • Blitz
    Lilia skrev 2013-05-02 03:24:19 följande:

Foglossning tänkte jag inte ens på. Jag tror att de i min närhet har haft en otrolig tur på det sättet, jag också. Jag har aldrig mått så bra som då jag var gravid.
    Jag vill också vara en sån som är pigg,alert och fräsch under mina graviditeter, men istället vill ja bara gråta ibland för de gör så ont bara av att behöva gå till toa för o pinka ibland.
    Så jag kanske är lite gnällig men så här på sluttampen tycker jag att jag får de Flört

*Jag har alla Buffy boxarna,är väldigt förtjust i spike måste jag säga. Mums..
    Sjunde himlen följde jag lite till o från för flera år sen,lite löjligt men kunde inte låta bli. Följde till o med våra bästa år för en sisådär 12 år sen.
  • Doofie
    Lilia skrev 2013-05-02 03:25:37 följande:

Du vet när man skriver ett inlägg/kommentar så är det en glad liten gubbe som ler Glad lite högre upp, på den trycker du och där kan du välja vilken smiley du vill ha.
    CoolGråterSkämsFoten i munnenÄpple
    Rynkar på näsanOskyldigKyssSkrattandeKatt
    Guld i munTystGladFörvånadSolig
    Tungan uteObestämdFlörtSkrikandesSpöke
    {#emotions_dlg.djavulsk}DemonBabyDrömmerTomte
    {#emotions_dlg.flower}HjärtaKaffeKräksDöd
    GravidSkålMinusPlusNalle

det var alla smilisar det, önska det fanns mer...
Svar på tråden Kvällens/nattens chattråd!