Inlägg från: Blitz |Visa alla inlägg
  • Blitz

Kvällens/nattens chattråd!

Doofie skrev 2013-05-04 02:47:04 följande:
    Alltså det finns vissa som har blonda könshår... :O Naturligt alltså, de har inte blekat det.
    Tänkte att kan man bleka mustaschen kan man bleka bävern..Om man nu inte är ljus därnere ;)
  • Blitz
    bamse75 skrev 2013-05-04 02:50:49 följande:
    Fast daa aaterstaar ju fraagan varför man vill bleka mustachen...? Daa syns den ju knappt och är inte liksom det hela grejen med en mustach. Att den syns...
    Har man mer mörkare hudtoner och hårfärger finns de en risk att mustaschen synd o ingen tjej vill ju va fjunig på överläppen..

Mitt könshår är lila, precis som resten av min kropp,de fattar du väl.. ;)

Kom o krama tant du. TA  MED KYCKLINGEN!! Nu är ja hungrig igen :(
  • Blitz

Näe ja e ingen tant, får legga när ja ska byta in trisslotter me 50 spänn i vinst,kanske inte så kul när man e 29 hehe.. Jag måste va den enda som blir arg när folk tror jag är yngreDrömmer

• Blitz
    AngieT skrev 2013-05-04 02:56:22 följande:
    Alla har ju typ en mustasch, men på vissa syns det ju typ inte alls.
    O dom små fjuna gör så sjukt ont att rycka Förvånad
  • Blitz
    bamse75 skrev 2013-05-04 03:07:46 följande:
    Med krama menar du daa krama som osäkra tonaaringar gör för att de tror att det är saa man ska göra eller menar du som Bamse och Brumelisa gjorde...?
    Du så långt tänkte jag inte, men eftersom Doofie ville krama mig så gissar ja att hon smyger till sig lite klämmande oxå, vilket e lite väl barnförbjudet för Bamses del.
  • Blitz

Kommer ihåg att i en av bamsetidningarna så anklagas (Hette han Rune Andreasson?) För att smyga in hemliga knarkbudskap.. Känns ganska harmlöst i jämförelse med allt skit i tv o tidningar för barn idag :p

• Blitz

Fint att du postar bilder på dig själv, men det stillar inte min hunger :p

Svar på tråden Kvällens/nattens chattråd!