Tips på gynekolog i Skåne
Hej!
Jag har, efter flera års funderande, nu bestämt mig för att bli ensamstående mamma via insemination i Danmark.
Har varit i kontakt med några olika ställen i Danmark och jag har bestämt mig för en. Kommer att boka in samtal till senhösten och förhoppningsvis köra igång processen i början på 2014.
Jag misstänker att jag har PCO, men har inte tagit tag i att begära någon utredning för det ännu, men jag ska göra det efter sommaren.
Den gynekolog jag har varit hos tidigare verkar negativt inställd till att hjälpa ensamstående kvinnor som ska insemineras i Danmark att göra de tester etc som ska/bör göras först. Har förvisso inte frågat rätt ut men det känns inte bra/rätt.
Det jag undrar är om det finns någon som kan tipsa om en gynekolog, helst i Skåne, som inte är negativt inställd till ensamma kvinnor som planerar graviditet?
Kanske någon som vet en gynekolog som till och med kan hjälpa till att skriva ut recept på exempelvis pergo, vilket jag misstänker att jag kan behöva då exempelvis min mens är fruktansvärt oregelbunden.
Tack på förhand!