Hur förvarar ni plånböcker/mobiler om ni dansar/buggar etc?
Har ni ett sånt där smart midjebälte med en liten plånboksförvaring? Eller ställer ni väskan vid sidan av dansgolvet? eller ser ni till att ta kläder med fickor?
Har ni ett sånt där smart midjebälte med en liten plånboksförvaring? Eller ställer ni väskan vid sidan av dansgolvet? eller ser ni till att ta kläder med fickor?
Mannens fickor.
I mina tjejkompisars handväskor oftast, och de har antingen den på sig i axelrem eller ställer den på golvet bredvid då vi dansar. Eller om ingen tar en väska så tar jag min mobil bara och sätter kontokortet innanför fodralet på den och sätter in resten av väskan i garderoben.
Smart med såna här BH:ar www.byebra.se/brost-tejp-a-c-kupa/planbok-for-bh-forvara-dina-betalkort-och-pengar-i-bhn.html Då får man ju större bröst också Var hittar man såna?
ute på nattklubb eller dansgolv i krogvärlden är jag så sällan men då har jag i regel pengarna innanför bh:n och mobil och andra saker har jag hängt med jackan i garderoben. Ju mindre saker jag har på mig ju säkrare känner jag mig när jag trängs vid bardisk osv.
Ute på dans till tex dansband på en dansbana eller på Folkets hus, går utmärkt att ställa ifrån sig väskan på golvet längs med en vägg eller bakom en högtalare framme vid orkestern tex.
Vis av erfarenhet har jag i regel så lite värdesaker som möjligt på mig när jag går ut. Blir jag rånad, jackan försvinner, eller tappar något så är det ju bara det jag har på mig jag blir av med. Resten som är viktigt ligger ju i tryggt förvar hemma. Så ofta det går har jag rena kontanter på mig i fickan, alla bankkort osv hemma och jag har en skitmobil jag tar med ut. Jag ska i regel bara ringa taxi eller skjuts då behöver man ingen Iphone.
Jag tänkte ge mig ut och bugga, och min sambo hatar att bugga, så jag får inte med mig honom som förvaring.
egentligen behöver man ju inte en massa prylar med sig ut. Lägg pengar i en liten plastficka och förvara i bh:n.
lypsyl i högra jeansfickan, tampongen i den vänstra.
mobilen är ju inte den du ska dansa med och i alla fall jag går inte ut på dans för att sitta i ett hörn och Facebooka, instagramma eller messa med polarna. Går jag ut går jag ut och då är jag närvarande där och då - då följer skitmobilen med ut som jag inte kan göra annat än ringa på och den ligger i jackan i entren.
problem solved....
I min bh. Fördelen med att ha enorma bröst.