Nyfiken gul skrev 2013-07-31 22:11:58 följande:
egentligen behöver man ju inte en massa prylar med sig ut. Lägg pengar i en liten plastficka och förvara i bh:n.
lypsyl i högra jeansfickan, tampongen i den vänstra.
mobilen är ju inte den du ska dansa med och i alla fall jag går inte ut på dans för att sitta i ett hörn och Facebooka, instagramma eller messa med polarna. Går jag ut går jag ut och då är jag närvarande där och då - då följer skitmobilen med ut som jag inte kan göra annat än ringa på och den ligger i jackan i entren.
problem solved....
Jo, jag har ju bara en anspråkslös mobil faktiskt. Får väl ställa den vid dansbandet. Tror nog att jag måste ha med mig nycklar dock. Och de vill jag inte lägga ifrån mig... Sen måste jag nog ha en del kort med mig ändå, till dit jag ska. Men vi får se vad som får plats i BH:n, kanske kan nycklarna ligga och skramla där också.
Sen tänker jag att jag vill hitta en smart bestående lösning för förvaring om man dansar. Ibland kanske man är tvungen att ha med sig lite mer grejer.
Ja, jag tycker det är klurigt det där med prylförvaring överhuvudtaget då det är sommartid.
Jag är en såndär försiktig person som hatar att bli av med prylar, vilket har lett till att jag sällan förlorar prylar, men samtidigt så får jag lida över att jag har knölig förvaring, på saker. Ibland byxfickor som putar ut.
Hatar det.