Inlägg från: Jag är bara jag |Visa alla inlägg
  • Jag är bara jag

Gravid men de vet inte vart fostret är!!! Är i v 3-4 de ser inget foster

Det är extremtidigt att testa plus före BIM vilket du alltså är om du är i v.3-4. Ägget fäster runt v.3 så se nåt gör man absolut inte så tidigt. V.6 ser man fostret,för att se hjärtljuden bör man vänta till v.7-8 för klart besked.

• Jag är bara jag

Du måste klargöra hur långt gången du själv anser dig vara. V.3-4 är som sagt före BIM,som föregående säger jättestor skillnad om du sen menar att fostret är 3-4 veckor - då är du ju inte alls i v.3-4 utan nånstans 6-7.

• Jag är bara jag

Det vanliga och det bästa utom vid stark misstanke om utomkveds är att göra nytt VUL v.8-9. Då får man klart besked för då ska det synas tydligt om det är en normal graviditet. Om inget tillstöter som kraftig blödning och/eller kraftig smärta tycker jag du ska försöka lugna dig ett tag till och be om nytt VUL tidigast v.8. Svårt,men jag tror verkligen det bara är för tidigt gjort.

• Jag är bara jag

Beklagar! Det är pissigt och man får sörja hur mycket man vill. Hoppas det kommer ut snabbt och enkelt och inte kräver nåt extra och att du repar dig så fort det bara går.

Svar på tråden Gravid men de vet inte vart fostret är!!! Är i v 3-4 de ser inget foster