Elisie skrev 2013-08-13 14:25:05 följande:
Papricorn: Jag är inte hysterisk men när de "hotar" med operation på något som inte ens visar sig fel ännu så blir man Livrädd!!
Detta är min första graviditet så jag vet inte hur allt ska vara därför skrev jag och frågade här.
Läkaren gjorde både vul och vanligt ul.
Jag är bara jag: Den tanken har jag med att de är för tidigt att se något och de har jag på pekat åt dem flera gånger men de envisas med att man borde se och att de antagligen är utomkvedes, men då borde de ju kuna bevisa det innan de börjar pratar om operationer.
Anledningen till att jag skrev här är för att få andras kunskap då detta med graviditet är nytt för mig och tänkte att de kanske finns andra som varit med om liknande eller vet hur tidigt man kan se fostret.
En av läkarna ringde iaf upp i fm och sa att jag ska dit igen på torsdag då hcg värdet var liite högre än sist.
Då ska jag få träffa ytterligare en läkare och de ska då bedömma hur de ska göra. Ser de inget då så skulle detta bedömmas induviduellt för alla mnniskor är olika och de kan vara olika för alla.
Hon sa även att de kan vara utomkvedes men även en frisk graviditet.
Så jag hoppas de går bra på torsdag så jag slipepr dit mer.
Tror du överdriver!
Finns inte en chans att de lägger nån på ett op bord för att man inte sett nåt i v 5.