• Rosen 76

Privat IVF Malmö

Nordic IVF center är helt ny så mycket erfarenheter kommer du nog tyvärr inte få där.
    Det jag kan se rent på deras hemsida är att de ligger otroligt bra i pris!! Vi betalar 70000kr för 3pack på Cura/Öresund men det kostar tydligen bara 57000kr på Nordic IVF...

Cura/Öresund har varit superstruligt senaste månaderna pga sammanslagningen. Många har slutat och ny personal. Jag kände dock på sista besöket nu att det kändes bättre och jag tycker de är supergulliga.
    Chefslälaren Leif har slutar, vet ej varför!

Var i kontakt med CFC i Köpenhamn i somras för att ev. Byta dit och de sa att Cura/Öresund har duktiga...

Lycka till med val!
    Det är inte lätt jag vet...

• Rosen 76

Förlåt att jag lägger mig i men följer tråden
    Ett tre pack räknas slut fört efter man fått ett barn. Dvs att efter ev mf får man fortsätta på sitt trepack. Iallfall på Cura/Öresund
    Lycka till tjejer!!
    Jag själv sprutar idag på femte dagen på mitt 12:e försök...

• Rosen 76

Libra1:
    Min historia är tyvärr snart 6 år lång...
    Använde mina poäng på RMC utan positivt resultat. Gick sedan över till Cura/Öresund och är där på mitt tredje tre pack :/)
    Vårt problem ligger hos våra slöa spermier och jag får alltid fina ägg, bra befruktning och toppembryon tillbaka men det VILL INTE FÄSTA!!!
    På Cura/Öresund får vi alltid 2 embryo tillbaka...
    Blev gravid första gången i vintras men slutade i tidigt mf vecka 7.
    Så... Vägen är lång och krokig men vi SKA LYCKAS!!!
    Vi har provat det mesta, AHA, embryo glue, olika medicin, akupunktur mm

Denna gången provar vi ytterligare mer, förutom alla sprutor kommer jag få prova Pednosol och trombyl. Samt alltid akupunktur efter insättning (dock på eget intiativ).

Får se utgången inom kort!

• Rosen 76

För mig ingick de där konsultationspengarna om man sedan köpte en behandling eller två ð???

Svar på tråden Privat IVF Malmö