• MålaMittHjärta

Privat IVF Malmö

Hej. Jag och sambon vill gärna försöka ge sonen ett syskon. Har förstått att det finns två kliniker i malmö nu Cura/Öresund och Nordic IVF Center. Någon som har erfarenhet från dessa kliniker?

Mamma till världens sötaste Elvis
  • Svar på tråden Privat IVF Malmö
  • MålaMittHjärta

Rosen_ Blev med ganska chockad att priset var så mkt lägre på Nordic IVF. Tänkte mest om någon hunnit med att boka in ett försök eller haft kontakt med dem om de verkar vettiga alltså. Gash inte det lättaste att skriva med min busiga 1,5 åring i knäet.

tette: har tyvärr inte hört så många positiva saker efter sammanslagningen men det kanske tar ett tag innan den nya personalen blir vana och får in rutiner. Som det ser ut nu så blir det inget försök fören i dec/jan tyvärr. Skulle göra en återföring i maj av ägget som låg i frysen på RMC men det dog vid upptiningen.. Känns lite ledsamt att börja om men vad göra man inte för att få det där efterlängtande syskonet. 

Mamma till världens sötaste Elvis <3
  • MålaMittHjärta

Camory: Tack för ditt svar! Lutar faktiskt åt att vi väljer nordic när vi väl är redo. Lycka till för antar att ni är/ska börja snart?

Moolie: Vad bra de inte har en längre kötid, är så trist att behöva vänta innan man får börja. 

Millan: Det låter verkligen inte som ett trevligt bemötande.. Tror jag har läst någonstans om kurator på någon av klinikerna men minns inte vilken. Står det inte på hemsidan så kanske du kan skicka meddelande på facebook tror både curaöresund/nordic ivf har egna sidor där. 

Mamma till världens sötaste Elvis <3
Svar på tråden Privat IVF Malmö