• Millan14

Privat IVF Malmö

Hej!

Intressant att läsa om era upplevelser. Själv har vi gjort några syskonbehandlingar på cura/Öresund. Den senaste resulterade i en graviditet, som slutade i missfall, v7. Vi va inne på kliniken för en kontroll då jag fått en liten blödning. De kunde inte ge svar på vad som var fel, skyllde på dålig bild på ultraljussmaskinen. De remitterade till kk. Med de priserna de tar, så tycker man väl de borde kunna ge svar på om man är gravid el håller på att få ett missfall?! El?! Efter detta är det ingen som hört av sig från kliniken. Vet inte heller om man kan förvänta sig det, men hade ju känts bra att bli "uppfångad", hjälpt, erbjuden samtal el liknande.
    E där någon som vet om det finns ngn samtalskontakt på ngn av klinikerna? Tycker att man borde bli erbjuden det med tanke på vilken sits många av oss sitter i!

Vi funderar på Nordic om vi ska gå vidare i våra försök. Gillade Pia, å om jag förstått rätt är hon på nordic nu, priserna är lägre å hade inte varit fel med ngt nytt!

• Millan14

Hej!

Intressant att läsa om era upplevelser. Själv har vi gjort några syskonbehandlingar på cura/Öresund. Den senaste resulterade i en graviditet, som slutade i missfall, v7. Vi va inne på kliniken för en kontroll då jag fått en liten blödning. De kunde inte ge svar på vad som var fel, skyllde på dålig bild på ultraljussmaskinen. De remitterade till kk. Med de priserna de tar, så tycker man väl de borde kunna ge svar på om man är gravid el håller på att få ett missfall?! El?! Efter detta är det ingen som hört av sig från kliniken. Vet inte heller om man kan förvänta sig det, men hade ju känts bra att bli "uppfångad", hjälpt, erbjuden samtal el liknande.
    E där någon som vet om det finns ngn samtalskontakt på ngn av klinikerna? Tycker att man borde bli erbjuden det med tanke på vilken sits många av oss sitter i!

Vi funderar på Nordic om vi ska gå vidare i våra försök. Gillade Pia, å om jag förstått rätt är hon på nordic nu, priserna är lägre å hade inte varit fel med ngt nytt!

• Millan14

Hej!
    Lite nyfiken på nordic IVF. Ngn som vet om de har långa köer mm?! All aktuell info tas tacksamt emot ð???

Lycka till, libra1

• Millan14

Tack för era snabba svar. Ingår ett första möte i priset om man köper en behandling alt ett 3-pack? Å är det en bra idé att ringa sin "gamla" klinik å få hemskickat journaler innan man har en tid till nordic IVF?

Libra1- ja, det är ju snabbt om du ringde igår å fick tid den 18:e. Skulle åxå kunna tänka mig att komma igång feb/mars nästa år. Ska kanske ringa å prata med dem å se om man kan få en tid i januari. Bra med en semester innan å ladda batterierna ð???

• Millan14

Hej!

Tack för hjälp å tips. Journalkopior beställda å tid på den nya kliniken bokad i mitten på januari. Så nu laddar vi om batterierna å kör på igen ð???
    Satt å försökte räkna ihop hur många syskon försök vi gjort, tror jag fick ihop 7 ggr, me både FET å ET å ngn behandling utan att vi fick ngt tillbaka. Så hoppas de kan vara vår tur 2014.

Kram på er å lycka till vart ni än befinner er i processen!

Svar på tråden Privat IVF Malmö