• Solrosen75

Funderingar kring immunologi och Aten

Hej ni alla starka och kämpande kvinnor!

Vilken intressant tråd! Aldrig skrivit här innan men detta känns väldigt träffande för även mig.   

Jag har själv fem IVF försök bakom mig men ingen som lyckats hittils (och de hittar inga sk fel på varken mig eller min man). Jag tror själv att anledningen till ingen graviditet beror på at kroppen stöter ut embryot, alla ägg har sett så fina ut och även varit långtidsodlade. Känns frustrerande att kliniken inte verkar ta hänsyn till detta med immunförsvaret... Vet ni någon klinik i Sverige som gör det och börjar ha kunskap kring detta?

Ni som har åkt till Aten på utredning, kan ni tipsa om någon läkare i Stockhom som man kan ta alla blodprov hos? Vet inte om husläkaren gör detta...

Varma hälsningar,
    "Solrosen"         

• Svar på tråden Funderingar kring immunologi och Aten
  • Solrosen75

Tack snälla Angel00 :) Jag har läst på den del där och bestämde mig därefter att åka till Dr D i Aten. Kom hem därifrån igår och jag är så glad att jag åkte, även om det var nervöst att åka själv. Får nu vänta i ca 2 veckor på provsvaren men han var så gott som 100 % säker på att det har med immunförsvaret att göra och har redan köpt med mig mediciner hem. Nu gäller det att få hjälp med IL-dropp så snart som möjligt!

Har du också varit  Aten?  

Svar på tråden Funderingar kring immunologi och Aten