Är så ledsen o besviken vill inte göra abort!!
Hej jag är en tjej på 26 år fick min första son när jag var 18 2005 har en till son född 2010 och nu i fredagar fick jag reda på att jag var gravid igen... för mig har det alltid varit så att jag är lite imot abort inte för att andra gör det utan för jag vet hur dåligt många som har gjort det och vill själv inte vara i deras sits..men nu vill inte min sons pappa vara där, han säger att han är ung och har många mål och att ett till barn bara skulle förstöra allt..då bara ena av dom två jag har är hans....jag kan inte förstå att han bara tänker på sig själv...jag känner press för han vill inte ens föröka utan säger i morgon ska vi till läkaren så du blir av med det .och han säger att det ändå inte är ett barn och att det är tidigt så det är inte att döda för det har en inte bildas till barn efter som jag bara är i v4.... jag sa till honom att jag vill behålla den och att han kan försvinna ur våra liv men han är envis och vill att gör abort...är ledsen och i andra sidan så kommer det vara jobbigt att ta hand om 3 barn själv men jag känner att det är värt det mer en att jag ska behöva må dåligt resten av MIT liv.... vad ska jag göra eller är jag självisk: (