Cilla93 Äldre 30 Jan 19:40 320 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Länka er blogg här, vill läsa nya bloggar! http://calatalo.blogg.se/ - jag är 20 år, feminist, hårdrockare, piercad, tatuerad och älskar kläder. Det är det jag bloggar om!
Cilla93 Äldre 2 Feb 16:59 #76 Återställ Anmäl Du ogillar detta Breaking news: Kvinnor har hår på kroppen, jo det är faktiskt sant!
Cilla93 Äldre 4 Feb 18:38 #78 Återställ Anmäl Du ogillar detta Jag kritiserar skönhetsidealen och vikthetsen. Dagens låt är en Power Metal-låt. Tre snygga överdelar från xplosion.nu
Cilla93 Äldre 5 Feb 20:24 #80 Återställ Anmäl Du ogillar detta 5 vardagliga saker att tänka på för att bli mer jämställd. Min nya klänning från Hell Bunny. Kladdkakemuffins med lila topping.
Cilla93 Äldre 6 Feb 21:34 #83 Återställ Anmäl Du ogillar detta Dagens låt är en låt av Powerwolf. Min åsikt om Rysslands antigaylag. Idag har vi samer nationaldag. Min nya turkosa skjorta matchar jag med gula jeans och rosa hår. Sockersött!
Cilla93 Äldre 9 Feb 19:08 #85 Återställ Anmäl Du ogillar detta Jag tipsar om tre bra blogginlägg som jag har läst under veckan. Jag längtar efter sommaren. Jag längtar inte efter solnedgångar, jag längtar efter en sol som aldrig går ner. Jag visar bilder på alla mina tatueringar och skriver om varför jag gjort dem.
Cilla93 Äldre 11 Feb 21:01 #88 Återställ Anmäl Du ogillar detta Människor som uttrycker sig rasistisk eller nedlåtande men vägrar be om ursäkt för att DE inte känner sig kränkta av det. Superman-hoodie.
Cilla93 Äldre 12 Feb 20:29 #95 Återställ Anmäl Du ogillar detta Jag berättar om hur det känns att blir kallad för "lappjävel" och om att jag blivit kallad för "en BRA lapp". Jag vill att min katt ska få ungar, mamma är rädd att bli en crazy cat lady.
Cilla93 Äldre 21 Feb 23:08 #110 Återställ Anmäl Du ogillar detta Ett snyggt 70-tals skivomslag. Det allra bästa valet jag gjorde förra året var att hoppa av skolan, men jag ångrade aldrig att jag började. Nu mår jag betydligt mycket bättre och har fullt med planer med livet. Debattartikel om kvinnors rätt att få gå barbröstade. Min brors band har släppt en EP. Drygt 20 år och har redan ångest över att jag inte ska hinna med allt jag har tänkt. Jag vill leva i hundra år men aldrig bli gammal! Prinsessan Madeleine har blivit mamma och det är ju kul för henne, men varför blir alla andra som inte känner henne helt till sig?
Cilla93 Äldre 23 Feb 17:05 #114 Återställ Anmäl Du ogillar detta Bilder på min nya skinnjacka, platå sneakers och två par glasögon! En dikt om att vara mamma till en son av Olivia Bergdahl. Mina tankar om purity ball, sex innan äktenskapet och överbeskyddande pappor.