Julibebis 2014
Jag plussade också idag! Bim - 1 tror jag :) Har en tvååring som hinner fylla 3 en månad innan :)
Jag plussade också idag! Bim - 1 tror jag :) Har en tvååring som hinner fylla 3 en månad innan :)
BF bör vara ca 4-8 juli :)
Grattis!
Grattis alla nygravida! Jag har börjat känna av en del molvärk och blir lite lätt illamående när jag blir hungrig. Och när jag blir hungrig blir jag HUNGRIG! Jag har lite lätt rosafärgade flytningar, det hade jag ibland vid min förra graviditet också under första trimestern. Det känns också som bröstvårtorna är ömma, som att någonting skavt mot dem länge. Har inskrivning den 22 nov :)
Jag väntar också andra, har en son född juni 2011 sen tidigare :)
Jag är 25 och sambon 31. Jag har börjat må lite illa, det gjorde jag aldrig med första barnet. Men så här i början tycker jag det är riktigt "skönt" (nåja), välkomnar varje gravidsymptom eftersom jag är rädd att det har gått snett annars. Med första hade jag knappt några symtom förrän efter v 12.
Själv är jag löjligt svullen och stor om magen. Känns sådär att kollegorna som vet om det redan påpekar det, och en frågade om hon fick ta på magen! :o Är lika stor nu som jag var i vecka 16 med första barnet. Jag är i vecka 6+4....
Någon mer som har foglossning? Hade kraftig foglossning förra graviditeten med kryckor från v 20 och har inte blivit riktigt bra efter det så jag är inte ett dugg förvånad att det har börjat redan. Har varit och fått foglossningsbälte idag i alla fall och det kändes bättre med det på.
Får jag också vara med i Facebookgruppen?
Åhnej Veronica1, så otroligt sorgligt :( Kunde de se om det skett nyligen eller om det var en ma? Beklagar verkligen och hoppas på att ni får bli föräldrar snart. Massa styrkekramar..