Julibebis 2014
Hej allihop! Igår fick jag också bekräftat att vi har ännu en på väg :) har två söner födda i december 11 och januari 13. Bf är den 1:a juli.
Hej allihop! Igår fick jag också bekräftat att vi har ännu en på väg :) har två söner födda i december 11 och januari 13. Bf är den 1:a juli.
Jag känner att jag inte är så aktiv i denna tråden som jag kanske hade velat haha!
Blir väl så med två små och heltidspluggande :D
Är det många som hunnit vara på RUL än? Vi var i torsdags och BF blev ändrat från 1/7 till 15/7, vilket jag tyckte kändes väldigt länge.. Barnmorskan var heller ingen höjdare, tråkigt med kasst bemötande när man ändå ser fram emot att få se den lilla och höra att allt är bra :)
Vi ska iaf få en flicka fick vi konstaterat! Superkul efter två grabbar. Har ju 13 månader mellan grabbarna och mellan lillasyster och minsta grabben kommer det vara knappt 18 månader. Om allt nu går som det ska. Har fått en blödning i livmodern och troligtvis föreliggande moderkaka. Så det gäller verkligen och ta det lugnt här :)
Någon som har bra tips på järntillskott som man kan ta istället för de vedervärdiga Niferexen?
Jag mår fruktansvärt illa av dom och magen ska vi inte ens tala om.. Blä! Fick ta med äldsta grabben också, men aldrig att jag mådde så illa som jag gör nu...