Nimah skrev 2013-11-10 10:12:14 följande:
Vi har en emmaljunga citycross och en baby jogger city mini tror jag den heter. Sonen fyller tre några månader efter bf så vet inte om man behöver syskonvagn. Känns ändå för tidigt för att våga tänka på sånt för mig.
Tog ett nytt digitalt idag i v 5+2 men fick 2-3 istället för 3+. Kan ju inte räkna med att den slår över exakt på dagen men känns ändå jobbigt. Önskar jag inte testat igen. Vet inte hur jag ska göra nu, om jag ska köpa ett till. Men de är rätt dyra och ger ändå ingen garanti för att allt är som det ska. Avskyr de här första veckorna när risken är så stor att nåt går fel.
Förra gången tog jag ett digitalt test och det visade också 2-3 trots att det borde stått 3 + med råge. Men allt gick bra iaf. Tror inte man ska ta de testen med blodigt allvar, så ta det bara lugnt!
Ser att ni diskuterar syskonvagn. Min tjej kommer vara 1 år och 10 mån när nr 2 föds och vi köper troligen ingen syskonvagn. Men vi har inte använt vagn sådär jättemkt. Hon föredrog sele i början och sedan hon började gå vid 11 månader så går hon hellre än åker vagn. Har för mig att jag har sett att man kan sätta fast en extra sitt-plats på vagnen (istället för stå-bräda)?!
Idag tror jag att jag fått en dubbel dos med hormoner för mitt humör har gått upp och ner sådär 300 ggr och har gråtit för allt och ingenting. Illamåendet kom som ett brev på posten idag också, tror det nästan är på dagen samtidigt som förra graviditeten.