• Jill 79

Julibebis 2014

Jag tänker testa i morgon. Hade mens från 25 /10 och enligt min uträkning bf 1/7 Men vet ju inte om jag är gravid ens. Har inte ett enda symptom än men brukar aldrig vara sen. Väntar med skräckblandad förtjusing på morgondagen. Vet inte riktigt vilket svar jag vill ha...

• Jill 79

Självklart var det ett plus. Alltid lika läskigt. Någon som vet när man borde ringa bm? Om två vecor åker vi utomlands i tre veckor, jag antar att jag borde ringa , och kanske tom varit där??, innan dess??

• Jill 79

Tack Patricia. Jag ringer nog imorgon och försöker få tag på barnmorskan jag hade sist. Så får väl hon bestämma om jag ska komma innan eller ej. Och höra vad som händer om man skulle råka få missfall eller något nör man ör bortrest. Har fantastiskt dålig koll på allt, trots att jag varit gravidbtvå gånger förut.

• Jill 79

Tror tyvärr att det kan va missfall på g. Någon som haft och vet hur det börjar? Tycker jag haft lite ont i magen igår och idag. För en stund sen hade jag en brun (blod?)fläck i trosorna och pyttelite rosa på pappret när jag trorkade mig. Trist!

• Jill 79

Nja mindre än mensverk, men känns i magen och kommer rosa blod på papperet när jag går på toa. Är 99% säker. Är inte jätte ledsen, även om det är trist, jag är så nöjd och tacksam för de barnen jag redan har. Killen är nog mest besviken, han är tokig i barn. Det värsta är att vi åker utomlands om dryg två veckor, då vill man ju veta att allt är ute och klart. Tänker ringa och hoppas nåfon vill kolla mig innan jag åker så jag inte blir dålig när jag är borta.

Svar på tråden Julibebis 2014