• Svava

Julibebis 2014

Hej allihop! Igår fick jag också bekräftat att vi har ännu en på väg :) har två söner födda i december 11 och januari 13. Bf är den 1:a juli.

• Svava
    ScillaBlå skrev 2013-10-29 12:19:40 följande:
    Det är helt galet va mycket symptom jag har, i vecka fem! Jag brukar inte känna så mycket innan vecka sju-åtta annars. Kan det bero på att det är femte graviditeten (två döttrar och två MF) eller kan det bero på att det är ett annat kön kanske?! Jag mår illa och rapar mycket. Har ont i brösten. Är väldigt doftkänslig. Även extra känslosam. Och så måste jag hålla blodsockret uppe. Tack och lov har iaf inte tröttheten kommit ännu ;)

Nån mer som har mycket symptom?

Har ni barn sedan innan?

Lite vagt illamående när jag inte ätit på ett tag. Sjuuuukt doftkänslig. Trött åå morgonen annars mår jag rätt okej än sålänge:) har berättat för de närmsta men oroar mig för hur man ska kunna hålla det hemligt. Har fått en liten kula redan haha. Inbillar mig att det har å göra med mina täta graviditeter :)
  • Svava

Jag känner att jag inte är så aktiv i denna tråden som jag kanske hade velat haha!

Blir väl så med två små och heltidspluggande :D

Är det många som hunnit vara på RUL än? Vi var i torsdags och BF blev ändrat från 1/7 till 15/7, vilket jag tyckte kändes väldigt länge.. Barnmorskan var heller ingen höjdare, tråkigt med kasst bemötande när man ändå ser fram emot att få se den lilla och höra att allt är bra :)

Vi ska iaf få en flicka fick vi konstaterat! Superkul efter två grabbar. Har ju 13 månader mellan grabbarna och mellan lillasyster och minsta grabben kommer det vara knappt 18 månader. Om allt nu går som det ska. Har fått en blödning i livmodern och troligtvis föreliggande moderkaka. Så det gäller verkligen och ta det lugnt här :)

• Svava

Någon som har bra tips på järntillskott som man kan ta istället för de vedervärdiga Niferexen? 

Jag mår fruktansvärt illa av dom och magen ska vi inte ens tala om.. Blä! Fick ta med äldsta grabben också, men aldrig att jag mådde så illa som jag gör nu... 

Svar på tråden Julibebis 2014