Julibebis 2014
Hej.
Grattis alla till era plus. Själv plussade jag i söndags! Har två barn sen innan, födda 05 och 07. Så det blir ett ordentligt hopp mellan yngsta och bebis.
Jag har bf 5-7 juli.
Hej.
Grattis alla till era plus. Själv plussade jag i söndags! Har två barn sen innan, födda 05 och 07. Så det blir ett ordentligt hopp mellan yngsta och bebis.
Jag har bf 5-7 juli.
Oj dåligt humör skulle jag kunna dela med mig av. Jag har så det räcker och blir över. ð??? Det bara smäller till och jag tänder till på alla tio. Usch vad det är jobbigt. Och så grinar jag i tid och otid.
Jag fick oxå mitt senaste barn 07 och det ska bli spännande att se hur bland annat förlossningen blir. Första tog 46 timmar, andra 6 timmar, undrar hur lång denna blir? Andra var sjukt intensiv men man va så fräsch efter om man jämför med den första liksom.
Det är olika för alla. Jag går in i ny vecka på torsdagar. Är nu i v 20.
Malinh: jaha ja då vet jag inte.
Jag var hos bm i måndags och var då i v 20. Nästa besök blir i v 25. Jag fick lyssna på bebis i måndags och det var superhäftigt. Det slog inte ultraljudet men det var nära. ;)
Nu har jag inte varit inne i denna tråd på väldigt länge.
Är det någon som tänkte söka graviditetspenning (förut hette det havandeskapspenning)? Jag tänkte söka det då jag jobbar på förskola och jobbar redan nu halvtid. Är sjukskriven halvtid sen i mitten på februari.