Julibebis 2014
Hej
Får jag vara med här? Plussade igår på tredje försöket. Svullen mage och tryck nedåt så att jag kissar hela tiden :) Bf 7 juli.
Hej
Får jag vara med här? Plussade igår på tredje försöket. Svullen mage och tryck nedåt så att jag kissar hela tiden :) Bf 7 juli.
Självklart var det ett plus. Alltid lika läskigt. Någon som vet när man borde ringa bm? Om två vecor åker vi utomlands i tre veckor, jag antar att jag borde ringa , och kanske tom varit där??, innan dess??
Det är helt galet va mycket symptom jag har, i vecka fem! Jag brukar inte känna så mycket innan vecka sju-åtta annars. Kan det bero på att det är femte graviditeten (två döttrar och två MF) eller kan det bero på att det är ett annat kön kanske?! Jag mår illa och rapar mycket. Har ont i brösten. Är väldigt doftkänslig. Även extra känslosam. Och så måste jag hålla blodsockret uppe. Tack och lov har iaf inte tröttheten kommit ännu ;)
Nån mer som har mycket symptom?
Har ni barn sedan innan?
Vad roligt med fler som plussar :)))
Tror tyvärr att det kan va missfall på g. Någon som haft och vet hur det börjar? Tycker jag haft lite ont i magen igår och idag. För en stund sen hade jag en brun (blod?)fläck i trosorna och pyttelite rosa på pappret när jag trorkade mig. Trist!
Hej
Plussade som sagt i söndags på BIM . Undrar om nån vet när digital ska visa 2-3? Jag tog idag dock inte morgonurin, och det visade 1-2 . Tog jättelång tid tills den visade antal veckor . Har ingen erfarenhet av digitala. Bör jag vara orolig???
Hej
En till som är totalt senil här:) haha! Idag när jag storhandlade pantade jag flaskor för 50 kr och gick därifrån utan kvitto..Kom hem och hittade inte mobilen som jag lämnat i bilen. Nära gråtattack nr två då..första var nära när det blev avstämning i kassan o jag hade packat fem kassar...senare idag hittade jag mjölken i skafferiet. Hjälp hur ska detta sluta:) Haha
Hej
Vi ska oxå ha en flicka enligt den kinesiska kalendern . Det är så underbart, de har kommit fram att den kalendern är 50 %tillförlitligt...;) som verkligheten alltså :) det är ju alltid 50/50 :)
Vi vill helst ha en tjej, vi har två pojkar o en tjej. Men det spelar ingen roll, för det känns som om pojkar är lite mindre drama...men det är så gulligt med små söta klänningar etc.
Hur många av er har barn sen innan?