Inlägg från: ScillaBlå |Visa alla inlägg
  • ScillaBlå

Julibebis 2014

Grattis till plussen!!

Jag fick mitt efterlängtade plus imorse :) Detta är sextonde försöket och vi har två missfall i bagaget. Än så länge är jag mest bara chockad och sväva-på-moln-glad, men snart börjar väl oron för MF igen. Usch, längtar till vecka tolv.

Har två döttrar sedan tidigare födda 08 och 11 :)

• ScillaBlå

Jag mår lite illa till och från. Mest att jag blir hungrig, behöver äta ofta, minst var tredje timme. Men brösten är värst! Har riktigt ont! Var tvungen att leta fram en för stor BH imorse för att det inte ska spänna för mycket. Aj!

• ScillaBlå

Det är helt galet va mycket symptom jag har, i vecka fem! Jag brukar inte känna så mycket innan vecka sju-åtta annars. Kan det bero på att det är femte graviditeten (två döttrar och två MF) eller kan det bero på att det är ett annat kön kanske?! Jag mår illa och rapar mycket. Har ont i brösten. Är väldigt doftkänslig. Även extra känslosam. Och så måste jag hålla blodsockret uppe. Tack och lov har iaf inte tröttheten kommit ännu ;)

Nån mer som har mycket symptom?

Har ni barn sedan innan?

• ScillaBlå

Enligt den kalendern får jag en pojke, hoppas det stämmer! Har redan två töser och på första stämde det men inte på andra. Tror väl inte så mycket på sånt, men tror ändå att jag får en pöjk :)

Svar på tråden Julibebis 2014