Julibebis 2014
Hej alla! Plussade svagt med RFSU iförrgår typ Bim-4 kanske och med CB nu för att vara extra säkert. Blev gravid direkt efter pillerstopp men tror BF är 3 juli typ.
Hej alla! Plussade svagt med RFSU iförrgår typ Bim-4 kanske och med CB nu för att vara extra säkert. Blev gravid direkt efter pillerstopp men tror BF är 3 juli typ.
Grattis till er andra med!
Mår lite illa när jag åker typ bil och tåg och på kvällen sen är jag yr.
Fått tid för inskrivning om två veckor och läkarbesök om tre hoppas innerligt få se en liten klump med tickande hjärta då, känns ju dock som en evighet dit....
Grattis alla nya!
Jag mår bra, nojjig över det fast är tidigt ännu. Vill minnas att jag mådde sämre med sonen född september-12.
Men alla graviditeter ska ju vara olika.
Kanske dags att göra en BF lista nu när det är flera med i gruppen?
Kanske skriva var man bor med om man vill, skulle vara roligt att veta om någon bor nära tycker jag....
Tror tyvärr att det kan va missfall på g. Någon som haft och vet hur det börjar? Tycker jag haft lite ont i magen igår och idag. För en stund sen hade jag en brun (blod?)fläck i trosorna och pyttelite rosa på pappret när jag trorkade mig. Trist!
Grattis all nya!
Ni som varit gravida innan, har det skilt mycket på hur ni har mått?!
Än är det ju ganska tidigt men tycker mig må mycket bättre denna gång eller så är det för jag tar det mycket lugnare nu....
Är det tidigt i graviditet kan man få göra VUL på privat gyn för ca 200kr eller typ barnmorskegruppen privat mvc för 450kr om man bor i storstad där det finns...
Varför skulle inget kunna ses på vul innan v7? Eller är det hjärtslag du menar?
Phlippan87: vilken tur och skönt att du får komma och göra vul , hur långt gången är du då? Och ännu bättre med frikort:)
Kul med resan :)
Grattis madelene87
Vi ska köpa bugaboo dionkey eftersom den kan varieras i oändlighet typ och super enkel att göra om till mono läge. Ett krav vi har är stora svängbarahjul och att man kan vända sittdelarna mot sig.... Sen att man kan köpa rolig färger och mönster är bara ett stort plus:)
Här verkar det inte gå vägen heller en droppe ljus rosa imorse och nu lite till...????
Oj alla ??? Ska vara en ledsen gubbe