Inlägg från: Phlippan87 |Visa alla inlägg
  • Phlippan87

Julibebis 2014

Hej! Hänger på er lite smått här. Extremt svagt pos i morse så vi hoppas på stegring de kommande dagarna.

Är 25, har två döttrar födda -09 och -11. Fick mf 7 oktober så detta blev första försöket igen för en trea, andra försöket totalt. Nu hoppas jag att det går vägen denna gång. Bf 14 juli om jag utgår från att 7 var senaste mensens första dag.

WARNING! This bitch may bite. Piss her off at your own risk
  • Phlippan87

Nu vågar jag nog nästan andas ut, ska dock försöka tjata till mig ett vul om några veckor för att se så det verkligen finns ett tickande hjärta

• Phlippan87
    Jempiz skrev 2013-11-03 08:56:07 följande:
    Ni som kan det här! När är det ok att berätta att man är gravid för sin familj och vänner? Min sambo vet givetvis och även min syster (går intet att undanhålla något för henne). Men jag undrar när det är grönt att berätta för alla andra? Min plan är att jag ska berätta det för mina föräldrar i form av en julklapp till jul. Men det kanske är för tidigt? Jag Bör ju precis ha passerat vecka 11 då.
    när du vill... jag kommer garanterat inte klara att inte säga till mina föräldrar (åker dit i veckan och jag och mamma ska till Ullared på lördag, tar ca 3.5 h från dem dit och att inte prata mf och graviditet kommer typ bli omöjligt)övriga släkten får nog veta kring jul
  • Phlippan87
    Jempiz skrev 2013-11-03 10:20:35 följande:

Okej tack! Då får det nog bli en julklapp om jag lyckas hålla mig dvs. :D tänkte slå in fotoramar med texten:"Foto kommer i Juli ( om allt går som det ska)." och typ god jul farmor/farfar /mormor/morfar.
    jag hoppas ha bild från vul att ge som julklapp. Annars får nog barnen posera för något kort... 
  • Phlippan87
    Jempiz skrev 2013-11-03 10:23:14 följande:

Haha... Nä, det kan jag förstå! Sjukt svårt att hålla sig!:D Speciellt när man står någon så nära och träffas ofta!:) lycka till!
    träffar inte mina föräldrar så ofta längre men jag och mamma pratar verkligen om allt, förutom sexställningar typ, sedan jag flyttade hemifrån.
  • Phlippan87
    Nimah skrev 2013-11-01 08:18:48 följande:
    Enligt den kinesiska kalendern ska jag få en flicka iaf. Men det skulle jag sist med och då blev den en liten pojk :)
    jag hoppas lite att den stämmer för mig denna gång med, har stämt de två tidigare (2 flickor) och om det stämmer även nu blir det isf en pojke, vilket vi väldigt gärna vill alla 4 (döttrarna säger att de bara vill ha en lillebror
  • Phlippan87

verkar inte finnas någon bf-lista. Tycker det är kul med en sådan så jag kanske ska starta en sådan tråd?

Svar på tråden Julibebis 2014