Inlägg från: Madelene87 |Visa alla inlägg
  • Madelene87

Julibebis 2014

Jag fick mitt plus i fredags :) I juli 2012 så tog jag bort cellförändringar vilket medförde en förträngning i livmodershalsen. På torsdag hade jag tid för operation för att åtgärda detta på grund av att jag fått sagt till mig att förträngningarna gjorde att jag inte kunde få barn.
    Vi har försökt länge och från och till har vi vart väldigt aktiva. Men innan förra mensen var jag på gyn för att prata om en operation, han försökte töja lite under lokalbedövning och detta måste ha gjort susen, för som sagt i fredags fick jag mitt plus. BF 12 juli enligt FL.
    Sedan tidigare har jag en flicka född 07 och en flicka född 11.  

Stolt mamma till världens finaste Isolde och Stella
  • Madelene87
    Jo anna skrev 2013-11-05 15:26:43 följande:
    När berättar man för syskonen? Sonen är snart sex år och sambon har en dotter som också är sex år, så dom förstår ju lite mer. Har sagt i flera månader "vad ska våran bebis heta?" och sådana saker, fast jag inte varit gravid ännu. Men nu då? :p
    Jag har med funderat över detta lite, tänker att jag ska försöka vänta till efter v.12 gärna till efter RUL, då blir det kortare väntan för flickorna, men det är ju först i februari så frågan är om jag lyckas med det ;)

Min stora tjej hon verkar däremot känna ngt på sig och frågar ofta när hon ska få ett småsyskon till ;) 
    Stolt mamma till världens finaste Isolde och Stella
Svar på tråden Julibebis 2014