• M39

Julibebis 2014

Ett plus idag :))

• M39

Jag känner inte av nåt alls, förutom hunger och lite ömma bröst. Jag går in i v 6 på månd och förväntar nig mig inte så mkt symtom än. Detta är barn nr 4:a...

• M39

Glömde skriva att jag oxå mått pyton förut, men vet inte riktigt när de symtomen kom... Är trots allt 12 år sen sist. Men jag tror absolut inte du behöver vara orolig :)

• M39
    AAS10 skrev 2013-11-17 10:03:44 följande:
    Tycker du ska följa 1177s råd

• M39

Varit vaken sen 3.15... Börjar känna mig groggy. :/ illamående,molvärk... Nu blir det till o väcka kidsen, sova får jag väl göra sen :S

• M39
    Shio skrev 2013-11-25 09:48:02 följande:
    Hej! Än så länge har jag inte haft särskillt mkt symptom, öm i brösten (blivit lite större) och lite molvärk i magen från och till... och trött! Har även drömt mycket, sovit lite oroligt... har ni köpt vitaminer för gravida? Kom på att jag inte har det, kanske får ordna det idag så att man får tillräckligt med folsyra! brukar oxå bli förstoppad :-S Är det ngn som har ngt tips om vad man ta för det, förutom lactulos? Tycker att man blir gasig av den...

Katrinplommon, husk, :)
  • M39

Usch...jag blir alldeles sjuk när jag läser om de som upptäckt att deras knodd inte är i livet längre... Är själv i v 9 och har inte några som helst gravsymptom, mer än ömma större bröst och lite lite attacker av illamående ibland. Lätt att få en massa konstiga funderingar... Så för mitt välmåendes skull så ska jag nog försvinna från FL ett tag. Känner med er som mist liten.... :(

Svar på tråden Julibebis 2014