Julibebis 2014
Jag plussade i onsdags! Det är vårt andra barn o Bf enligt fl. är 7/7 2014!!! Super lyckliga är vi!!! 😍 Grattis till er alla!!! 😃
Jag plussade i onsdags! Det är vårt andra barn o Bf enligt fl. är 7/7 2014!!! Super lyckliga är vi!!! 😍 Grattis till er alla!!! 😃
Ringde bm idag o fick tid till inskrivning den 17/12 o RUL 30/12!!! Åååh vad jag längtar nu!!! Sa däremot nej till kub/nupp testet som vi här i Norrköping blir erbjudna... Fick super förhöjd risk förra gången vilket resulterade i MASSA ångest, tårar, fvp o en låååång veckas väntan på svar, som sen visade att allt var okej med bebis... Men vi utsätter oss INTE för det igen!!! GRATTIS TILL ER ALLA SOM PLUSSAT!!! Kommande sommaren kommer underbar!!! 💗💗💗
Hmm... Känner mig liiiite orolig.... Känner lite molvärk i nedre delen av magen sen i förmiddags.... Vet att jag kände det förra graviditeten oxå iofs o då gick det ju bra... Men orolig är jag ändå... Annars har jag en massa graviditets symptom.... Super ömma vårtgårdar, illamående, halsbränna, super trött dygnet runt.... O så magen då.... Den HAR blivit större!!! Tror inte att nån utomstående ser det än men jag o sambon ser det! Magen ser ut som i vecka 10 förra gången... O nu är jag bara i vecka 6 (5+2)... Kommer inte i mina nyinköpta jeans tex!!! Hoppas ni andra har det bra med era skatter i magen!!! 😊
Ja usch ja för blod... Blir nojig varje gång jag ska gå på toa... Blödde rejält i början när dottern låg i magen.... Fy så hemskt det var... Men det gick ju bra!!! 😊
Vi bor i Norrköping, vi är båda 34 år o har en dotter tillsammans som är född i augusti 2011!!! Vi har redan berättat för dottern, men hon är ju så liten än så hon förstår det ju inte! Föräldrar o syskon får veta i helgen! Farsdagpresent till morfar o farfar!!! 😊
Igår o idag har vi berättat för våra föräldraoro syskon med familjer!! Vi gjorde ett collage med bilder på vår dotter o skrev på "I sommar ska jag bli STORASYSTER!!!" Blev väldigt bra!! Alla ÄLSKADE det!! Blev många grattis, kramar, skratt o tom lite glädjetårar från min älskade pappa!! ❤️❤️❤️ Nu jäklar hoppas vi att tiden går fort!!! 😊😋