Julibebis 2014
Hej!
Jag hoppar också in här om jag får. Plussade förra veckan och beräknad till 2/7. Första graviditeten. Kunde inte i min vildaste fantasi tro att man kunde må såhär illa...
Hej!
Jag hoppar också in här om jag får. Plussade förra veckan och beräknad till 2/7. Första graviditeten. Kunde inte i min vildaste fantasi tro att man kunde må såhär illa...
Jag vaknar också tidigt varje morgon. Varför gör man det?
Någon mer än jag som är hemma från jobbet pga illamående?
Jag har haft värsta illamående dagen hittills. Gjorde spy-premiär och knappt fått i mig nåt alls...
Mitt bästa tips är att inte äta samma sak för ofta för det går inte så lång tid innan man inte ens klarar av tanken på just det. Så variera vad ni äter även om det bär emot. Ät inte tung mat som kött utan mer lättsmält. Sug på en karamell när illamåendet suger i munnen. Men för mig finns ingen quick fix, det är svårt och jag tvingar i mig mat. För faktum är att man ändå mår bättre när man väl får i sig mat...
Krissy84. Vad menar du med att det blir tight med KUB? Vi har problem att få till tiden för vi ska resa bort. Man planerar ju inte direkt barn efter när KUB ska göras...
Bettanspettan. Hur långt gången är du när du ska göra KUB?
LovisaC varför måste du vänta till vecka 13? Jag hade svamp för några veckor sen. Går utmärkt att behandla med Canesten.
LovisaC. Canesten kan du använda utan problem. Jag var på mvc och de sa att det var okej, Apoteket sa också ok. Däremot ska du inte använda Pevaryl.
Någon annan som har hypothyreos och ligger fel i värdena?
Sofie mamma till två prinsar. Hade 3,6 och då ökade de. Nu 3,7. Orolig att det är så högt hela tiden...
Gubbenhilfe: jag kör på Postafen trots att jag fått både lergigan Comp och primperan på recept. Jag tycker en halv funkar ok. Då mår man lite illa men tar bort det värsta utan att man blir helt deckad. En hel tar jag när jag mår riktigt dåligt, då gör det inget om jag blir trött...