• mamiama

Julibebis 2014

Plussade idag! Bf ca 18 juli enligt app. Väntar mitt 4 barn men sambons första. Bor i sydöstra Skåne :)

• mamiama

Svettas som en gris på nätterna, mer hungrig, större bröst, otroligt sugen på salt, öm och svullen mage, gasig åsså trött. Inga sådär hemskt otrevliga symtom ännu ;)

• mamiama

Jag är 32 år undersköterska som nu jobbar med logistik :)

Hade oxå en sjuuuk mardröm i morse, vågade knappt gå upp haha!

• mamiama

Ååååhhh, kan knappt vänta tills jul, då ska jag berätta för omgivningen att vi väntar en liten genom att ha min nya tröja på mej som det står "fjärde" på :D

• mamiama

Vi blev oxå gravida på första kuren pergotime... Dubbeldos. Ska på vul på torsdag för att se om allt står rätt till och hur många embryon där är... Hade sjukt ont i ca en vecka av ÄL så den var ju kraftig.

Jag mår oxå bättre än vad jag brukar!! Enstaka snabbt övergående illamående... Jag brukar bli helt lam av trötthet å må som man har maginfluensa de första 3 månaderna....

• mamiama

S07, jag ska tillbaka till arbetet efter 2 mån, ska dock bara jobba 2 dagar i veckan.

• mamiama

Det verkar som att detta hemska bemötande är vanligt tyvärr, hoppas verkligen blödningarna slutar och att allt är ok!

Själv har jag börjat kissa som attans, gått upp ett par ggr inatt. Eftersom jag blev gravid på pergo Dubbelkur ska jag på torsdag göra vul, mest för att se om det är ett foster eller fler... Är dödsnervös! Inbillar mej alla möjliga hemska saker, är så rädd att allt ska gå fel igen...

Svar på tråden Julibebis 2014