• krissy84

Julibebis 2014

Plussade idag!!! Började misstänka d tidigare men ville ge mannen en speciell farsdagspresent Skrattande. Vi tänkte inte berätta d för någon, men när kompisen fråga om vi skulle ta lite rödvin så fanns d ingen återvändo. Kan inte fatta att våran lilla tjej ska bli storasyster Skrattande Solig

• krissy84
    Pluttan skrev 2013-11-13 09:14:18 följande:
    I vilken vecka är ni allihop ?? Jag är idag 6+6.

4+5 Glad Hoppas att denna graviditeten blir som den förra. Mådde bara illa när jag åt paprika å d e ju lätt att undvika. Än så länge känner jag bara spänningar i brösten å lite tygd i livmodern. Tur att jag inte reagerar på lukter för som sjuksköterska stötter jag på de mest konstiga lukter.  
  • krissy84

Var på hälsosamtal förra veckan. Planerade kubtest å Aurorasamtal. Kan bli lite tajt me kubtestet över jul :). Verkar som att några på jobbet har listat ut d, fattar inte hur. D syns inte på mig och jag mår inte illa. De e väl synska.

• krissy84
    Flip12 skrev 2013-11-25 21:11:19 följande:
    Krissy84. Vad menar du med att det blir tight med KUB? Vi har problem att få till tiden för vi ska resa bort. Man planerar ju inte direkt barn efter när KUB ska göras...

Kub-testet ska göras mellan vecka 11-14 och det e över jul som jag är i d veckorna. Så d jag menar e att d kan bli tajt att få en tid, då d e många helgdagar under jul och nyår. Men har en telefontid idag så jag får se när kub-testet blir av.
Svar på tråden Julibebis 2014