• ferde91

Julibebis 2014

Plussade i torsdags och har räknat ut att BF borde bli runt 12/7.

Detta är ett mycket efterlängtat barn eftersomjag vvelat haft barn sen jag var sexton, nu fyller jag 22 i december. Var till en gyn i somras som så att jag förmodligen var steril pga av mina adhdmediciner.

Så nu har jag tvärt fått sluta med mina mediciner och de är riktigt kämpigt för jag kan verkligen inte sova på nätterna och dagarna består av att må illa..

Men de kommer vara värt de i slut ändan när den lilla kommer till världen!

kram
  • ferde91

Hej igen, nu är jag i vacka 14 ( 13+1). Bf 11juli, mitt första och efterlängtade barn.
    har precis slutat mått illa på kvällarna, så himla skönt, trodde ett tag att det kommer nog fortsätta så här hela graviditeten så jag är mycket lättad nu.
    vi har en flytt framför oss om tre veckor och jag är så trött och otaggad, vi flyttade till hus i oktober och märkte en vecka senare att jag var gravid, men dessvärre kryllar huset av möss så vi kan inte bo kvar så vi får flytta tillbaka till min etta... inte så kul men nödvändigt.

Har kollat lite på vagnar å fått panik över hur grymt mycket det finns att välja på. har snöat in på en brio smile, men får väl vänta med att införskaffa den annars tror väl folk att jag är galen.

när har ni tänkt börja införskaffa saker till era små bebisar?

Svar på tråden Julibebis 2014