Julibebis 2014
Får man hoppa in här! Jag fick plus idag o sonen fick överlämna testet o visa att han ska bli tvåbarnspappa :) bra farsdag present från sonen :)
Har beräknat bf den 22 juli o är idag på bim-3
Får man hoppa in här! Jag fick plus idag o sonen fick överlämna testet o visa att han ska bli tvåbarnspappa :) bra farsdag present från sonen :)
Har beräknat bf den 22 juli o är idag på bim-3
Jag kan oxå säga att jag har en svullen mage fast man bara är på 4+0 ;)
Är det fler som har jätteont i svanken/ ryggen nu i tidig graviditet.? Kan inte minnas att det var så med sonen. :( blir orolig att de e ett kommande missfall.
Okej då kan jag kanske vara lite lugnare :) tack för svaren!!
Jag har precis bokat ett VUL men det blev inte förrän den 8 januari :( men de ska bli skönt att få göra ett då jag gjorde ett med sonen.
Känns extra jobbigt att veta att man kommer lägga på sig några kilo igen, lyckades gå ner alla kilon plus lite till o blev sååå nöjd, men nu är det dax igen ;)
Jag kanske har glömt skriva min bf. Den är mellan 20-22 juli får olika svar från olika appar nämligen :)
23 år o väntar mitt andra barn!
Beklagar bebisfabriken, tråkigt att få ett sånt besked. :( massa styrkekramar till dig o mannen!!
Vecka 4 :)
Åååh vad roligt med tvillingar :)
Fy för vad jag är trött. Är i vecka fem o kan knappt hålla mig vaken!
Vi har hållit igång hela veckan med att måla o städa det nya huset som vi ska flytta till imorgon. Så om man får sova fem timmar på en natt ska man vara nöjd ;)
När detta är över så kan jag ta lite sovmorgon då o då hoppas jag :)
Jag är 4+3 tror jag alltså vecka fem. Bf mellan 20-23 juli :)
4+5 till och med nu när jag kollade ;)
Då får vi följas åt smalltowngal :)
Nån mer än jag som inte är så kissnödig ofta som det sägs att man kan bli?
Måste de komma nu när man är 4+6 eller de kan komma senare?!
Fyy för! Har bara varit lite smått illamående innan, men ikväll satte illamåendet igång på allvar :( är 5+6 idag alltså vecka 6!
De enda jag fick i mig var ett litet glas yoghurt nu till kvällsmat. Tyckte synd om sambon som hade stått o gjort fin lördagsmiddag.
Vill någon lägga till mig oxå.
Marina Westerlund heter jag :)
Jag har oxå fått svamp o har hört att man kan behandla det med canesten när som helst i graviditeten!
Vill oxå göra VUL snart, men jag får vänta enda tills den 8 januari :(
Fantasifull- jag är i vecka 12 då tror jag. Dom hade inte tid innan.
Tulipa- jag har oxå känt av foglossning. Hade det med ettan o känner redan av fet nu med tvåan o är precis som du 7+1.
Jag känner av det när jag rör för mycket på mig. :(