Julibebis 2014
Hej hej ! Hoppar med i denna tråden också :)! Bf runt 11 juli andra barnet :)
Hej hej ! Hoppar med i denna tråden också :)! Bf runt 11 juli andra barnet :)
Har också fått en svullen mage redan !
Hej! Hoppar in här en sväng verkar vara gravid igen...hade mf nr 17-18 i oktober i v.6 & plussade svagt igår på doc morris ca 5dgr kvar till bim nu...mer om min bakgrund finns på min pres. Strecket syns bättre irl & är kvar & rosa då det har torkat....Äter d-vitamin, B & folsyra...ska börja med progesteron vagitorier ikväll...Nya tester (CB) kommer imorn med posten, hoppas på ett tydligare plus då.
Har haft som mensvärk från äl+4 mest em/kvällar som gjorde att jag testade....lite mindre mensvärk igår....förutom svullen mage, lite halsbränna på kvällar mår jag som vanligt än...
hejsan hoppar också in här, plussat igår :)
Är på väg för att göra VUL nu, är så nervös!
Har ni sett datumen i bf listan, vi täcker in nästan varje dag hela månaden och bara enstaka har samma dag! Lite lustigt.
Hoppas vulet går bra idag bebisfabriken.
Runt 13 sep tror jag det var. Hon sa att man räknar från sista mensen men jag trodde man räknade från sista icke mensen liksom haha!
Fick det också till 8+4. Medan bm typ; "Mjaha då är du vecka 9-10 nudååå" haha
Var på vul igår och hjärtat slog! Är i v 6+5 idag. Bf 2/7. Fjärde barnet.
Var på vul igår och hjärtat slog! Är i v 6+5 idag. Bf 2/7. Fjärde barnet.
Gjorde VUL idag och det gick inte bra så jag går nu med riktigt tungt hjärta ut ur gruppen och önskar er andra ett stort lycka till.
Vecka 4 vs vecka 6 :D
Pemlarsson. Jag och min sambo har gjort inseminering. Då får man göra rutin VUL i v7. Hade en minimal blödning förra veckan. Men då såg allt bra ut. Men tydligen har den slutat växa i vecka 4-5
I vilken vecka är ni allihop ?? Jag är idag 6+6.
OMG!!!! Han såg TVÅ hinnsäckar på ul!!!!! För tidigt för att se foster så ska tillbaka om 2 veckor, tror jag döööör!!!
Vad skönt att se att så många är så stora! Har ett barn en tidigare men det här är min fjärde graviditet.. Jag är (förmodligen) i v 5+2 idag men ser ut som när jag va i vecka 10-12 med min son!
I vilken vecka ringde ni MVC? Måste nog ta mig i kragen snart...
Sitter här och är lite nervös, på grund av tidigare missfall ville jag vänta med att ringa MVC och få tider osv. Nu har jag fått tid till imorgon för inskrivning. Vad gör man där? Får man reda på något om hur bebis mår eller det är bara kontroller på mig?
Kan känna igen mig i det ni skriver om spökmånad, är i v 13 och känner mig inte gravid men magen har ju växt och brösten är stora som jag vet inte vad. Fler än jag som fortfarande får springa på toa i ett?