Inlägg från: Kevinsmamma09 |Visa alla inlägg
  • Kevinsmamma09

Julibebis 2014

Hej! Jag gör gärna er sällskap här! Plussade i går och fortfarande ganska chockad men känns verkligare för varje timme som går detta är vårt tredje barn och enligt fl:s kalender bf 13 juli. Har de klassiska symtomen som trött, ömma bröst, humörsvängningar, illamående och halsbränna! Att man redan så här tidigt påverkas så mycket!! Fortsatt trevlig söndag!

• Kevinsmamma09
    mamiama skrev 2013-11-13 17:56:23 följande:
    Vul i morgon, är såååå nervös!!! Tänk om nåt e fel...
    Håller tummarna att allt går bra!

Är också extremt trött, känns som jag ska somna på jobbet varje dag får verkligen kämpa för att hålla ögonen öppna, blundar jag så somnar jag nog :0) 

5+2 idag. Har inte ringt mvc än det handlar nog om att jag inte riktigt tagit in detta än att vi ska bli trebarnsföräldrar.. 
  • Kevinsmamma09
    Jo anna skrev 2013-11-14 14:43:26 följande:
    Gjorde vul pga av en blödning. Allt såg bra ut sen sa han "oj, där är en till". Såg två små tickande hjärtan. Känns helt overkligt. Han fick dom till 6+4. Skulle vart 6+6 enligt mensen.
    Va underbart, stort grattis!!

Spännande att se om du också väntar tvillingar mamiama 
  • Kevinsmamma09
    my2girls skrev 2013-11-14 17:55:50 följande:
    Det känns om alla har så många symtom, när fick ni dom om jag får fråga? Jag har ömma bröst, that's it lixom, men jag är ju vääääldigt tidigt gravid också hehe

Grattis till alla och OJ så spännande me tvillingar :D  
    Mina symtom innan bim var illamående, trötthet och ömma bröst. Nu är det inget illamående men ömma bröst, extrem trötthet, halsbränna till och från (haft det med de andra två i 9 månader så lär komma mer ;0) ) mycket molande värk i magen och en jäkla hunger.... med ettan hade jag inga symtom i början alls, fick senare halsbränna och efter v 30 kräktes jag kanske tre ggr så den gången kände jag mig inte så speciellt gravid förutom att jag var stor och tung.
    Med tvåan hade jag hyperemesis (extremt gravidillamående) kräktes i 9 månader så fort barnet var ute kunde jag äta frukost igen åh som jag hade längtat. Kunde bara äta och dricka efter kl 16 varje dag, , ingen hit alls men här är jag igen :0)

Jag är svullen på kvällen och ser stor ut för att vara i v 6 så frågan är hur länge jag kan dölja det på jobbet innan jag får frågan :0) lite mullig så får skylla på viktuppgång :0)
Svar på tråden Julibebis 2014