my2girls skrev 2013-11-14 17:55:50 följande:
Det känns om alla har så många symtom, när fick ni dom om jag får fråga? Jag har ömma bröst, that's it lixom, men jag är ju vääääldigt tidigt gravid också hehe
Grattis till alla och OJ så spännande me tvillingar :D
Mina symtom innan bim var illamående, trötthet och ömma bröst. Nu är det inget illamående men ömma bröst, extrem trötthet, halsbränna till och från (haft det med de andra två i 9 månader så lär komma mer ;0) ) mycket molande värk i magen och en jäkla hunger.... med ettan hade jag inga symtom i början alls, fick senare halsbränna och efter v 30 kräktes jag kanske tre ggr så den gången kände jag mig inte så speciellt gravid förutom att jag var stor och tung.
Med tvåan hade jag hyperemesis (extremt gravidillamående) kräktes i 9 månader så fort barnet var ute kunde jag äta frukost igen åh som jag hade längtat. Kunde bara äta och dricka efter kl 16 varje dag, , ingen hit alls men här är jag igen :0)
Jag är svullen på kvällen och ser stor ut för att vara i v 6 så frågan är hur länge jag kan dölja det på jobbet innan jag får frågan :0) lite mullig så får skylla på viktuppgång :0)