Julibebis 2014
Hej hej! Plussade igår och ska väl (om allt går bra) få en liten 3:a i slutet av juli så jag hoppas d är ok om jag hänger på den här tråden? :)
Hej hej! Plussade igår och ska väl (om allt går bra) få en liten 3:a i slutet av juli så jag hoppas d är ok om jag hänger på den här tråden? :)
Hoppar in här om det är OK! Plussade igår efter första försöket, blev lite paff eftersom jag trodde kanke det skulle dröja lite då man passerat 30.... De andra två har ju gått lika fort iofs... Har två tjejer sedan innan på 9 och 5 och en bonustjej på 12!
Är i v.5 bf 23 juli
Vi har också tagit reda på könet innan.... Har funderat över att skippa d den här gången men jag vet ju hur nyfiken jag kommer bli senare! :) till saken hör ju även att jag är diabetiker vilket innebär att jag har en hel drös med ultraljud framför mig och då finns d ju många tillfällen att få reda på d....
Jag har inte några symtom heller förutom ont på en punkt i ena bröstet och att jag känner att allt inte är som "vanligt" nere i magen. Har aldrig mått dåligt (förutom åksjuka) i tidigare graviditeter.
Jag har berättat för mina bästa vänner... De andra får veta till jul typ. Jag har ångest över att berätta för min mamma... hon har aldrig varit den där mamman som blivit glad över att jag varit gravid... sen när barnet är fött är hon världens bästa mormor men ja... jag får väl skicka ett sms till henne eller nått! :)
Ja ni det här med namn... O. Vi får en flicka ska hon nog heta Edit efter min mormors mamma! ???? Men om det blir en pojke är det svårare... Bär vår dotter låg i magen hade vi Melker på förslag, men jag tycker att det är "förbrukat" nu på nåt sätt... Jag är inne på Loke, men det gillar inte sambon... Iofsgillade han inte Hilma heller först!! ????
Å vad mysigt med alla magar!!! :D själv väntar jag på att tiden ska gå så även jag får en bebismage. Inskrivning hos BM den 5/12, känns som en evighet!