Julibebis 2014
Fast min bm sa att om man inte behöver det så kissar man ut det, så kan ju inte vara så farligt ;)
Fast min bm sa att om man inte behöver det så kissar man ut det, så kan ju inte vara så farligt ;)
Som sagt, det man inte behöver kissar man ut. Äter också två tabletter aco om dagen innehållandes järn, har ändå järnbrist och äter extra järntabletter enl rek av bm. Men ring bm och rådfråga...
Välkommen! Jag fick med rul i v 20...
Mina järndepåer var dåliga men hb bra, skulle äta järntillskott, konstigt då om det nu inte skulle hjälpa? Blir förvirrad...
Jag går alltid upp mycket i vikt, det bara är så... Jag försöker att inte bry mig om det är lixom smal normalt så det kanske bara behövs? Tar tag i det sen istället, just nu är jag ju gravid! 10 kg har denna kvinna gått upp! V 17 med tvillingar.
Jag är med från Skåne :)
Idag har foglossningen varit så hemskt att jag mot slutet av arbetsdagen började må illa... Värker i magen med, vet inte hur jag ska klara av den här veckan? Börjar känna mej lite missmodig, skulle ju vänta med att bli sjukskriven iaf till nästa läkarbesök den 24 feb.... Men det vette fan om jag orkar med :(
Panodil tar jag, just när huvudvärken inte släpper...
Fiia78, nä inte vad jag vet.... Men vi verkar ju vara några stycken ;)
Frida Andersson, jag kan inte ligga på sidan, gör jätteont! Så får ligga på rygg, så länge man nu kan det... Ska till läkare på måndag och förmodligen bli sjukskriven på halvtid.
Igår kände jag en tveklös spark i sidan iaf! Obeskrivligt :) v 18
Jag är så glad för min doppler! 2 ggr/ vecka lyssnar jag på mina två hjärtan och känner mej MYCKET lugnare!