Julibebis 2014

Känner jag mig själv rätt kommer det bli mycket nytt! Vi har en uppsjö av kläder och andra saker man kan behöva har vi oxå. Men sonen kommer fortsätta vara minst lika bortskämd, gillar att ge dom det lilla extra och älskar att köpa speciella leksaker och lite dyrare kläder. Vill absolut inte att sonen ska ha på sig samma sak som alla andra på förskolan, i våran stan verkar folk inte fatta att det finns annat än lindex och kappahl.
Jag hatar rosa! Å har sagt till släkt och vänner redan när sonen skulle födas att kommer dom med rosa plagg så ger jag tillbaka dom! Gillar inte rosa överhuvudtaget och blir detta en tjej så blir det absolut ingen rosa, fören hon kan tala själv och säga att hon vill ha det! Tycker dock att det är synd att det ska vara så svårt att hitta tjejkläder som inte innehåller rosa, tyckte det var lättare förr men nu tycker jag alla butiker blivit galna i rosa. Gillar inte rött heller så då blir det ännu lite svårare att hitta kläder, lila är dock en av mina favorit färger :)
Turkost och grönt är nog det som jag har mest kvar av sonens kläder, har enormt mycket kläder kvar, fast jag sorterat bort massor efter sonen växte ut det, tror det blir en till rensning innan bebisen kommer :)
Babynest är jag själv sugen på att sy men tror dock inte den kommer användas så mkt, då jag inte tänker ha bebisen i sängen och sonen hade jag i en rottingkorg med fårskinn i som jag flyttade runt lite överallt :)