Julibebis 2014

fick se det här på nån barnvagnsida idag: Jollyroom har 15% erbjudande fram till sön 16/2,ange koden 1402feb15. På lekmer.se är koden love .
Det hade inneburit att jag skulle få köpa en brio smile 2014 i den färgen jag vill för 5500 som är komplatibla med sjukhusets babyskydd. eller en trille s4 viper 2013 för 6100 med stol, bas och adaptrar...summan för att hyra på sjukhuset blir samma som trillesumman......
men sambon tycker det är för tidigt och shoppa än.. gick in i vecka 20 idag :S hmm funderar på hur man ska övertala honom
tack för du sa det, ser nu att på lekmer har dom förlossningsgaranti också, så nu ska jag börja bearbeta på allvar.
Er vagn var skitfin
Läser att ni skrivit om bristningar, Jag har en del sedan innan, dom har inte stört mig, förns jag tog något kort på magen nu denna graviditet. Jag har rätt mycket, dom har som sagt inte stört mig innan, men är rädd för att få mer, Jag tycker det är vedervärdigt fult och jag sprack ordagrnt upp så fort ungen va ute så det där med oljor o sånt tvivlar ja på.
Vad det gäller vikten har ja faktiskt panik, efter sonen så gick jag ner 18kg på 3 månader (amning) men sedan ökade jag ordentligt i vikt när jag slutade amma, och jag vill verkligen inte se ut så, vill heller inte vara en halvpluffsig mamma och acceptera det och ska låta min sambo göra det "bara för jag har fått två barn" jag vill vara snygg hela livet. jag vill se ut lite som den han förälskade sig i
så ett halvår efter förlossningen har jag sagt till min sambo som är viljan och tålamodet själv och få mig och träna så jag ser ut som jag gjorde innan (ja det lär man ju kanske aldrig göra, men näst intill)