Inlägg från: Patricia4 |Visa alla inlägg
  • Patricia4

Julibebis 2014

Jill 79 skrev 2013-10-30 18:34:04 följande:

Nja mindre än mensverk, men känns i magen och kommer rosa blod på papperet när jag går på toa. Är 99% säker. Är inte jätte ledsen, även om det är trist, jag är så nöjd och tacksam för de barnen jag redan har. Killen är nog mest besviken, han är tokig i barn. Det värsta är att vi åker utomlands om dryg två veckor, då vill man ju veta att allt är ute och klart. Tänker ringa och hoppas nåfon vill kolla mig innan jag åker så jag inte blir dålig när jag är borta.

Jill: hur har det gått för dig?
  • Patricia4
    Bebisfabriken skrev 2013-11-01 21:31:45 följande:

Sonen är född 2012 såklart smile1.gif
    Välkommen:)
  • Patricia4
    Bebisfabriken skrev 2013-11-02 11:34:43 följande:

Ni som varit gravida förut, när kom illamåendet för er?

Jag är i v 5+2 och får små slängar av illamående ibland, men än så länge rätt harmlöst.

Mitt riktiga kräks illamående brukar komma v 9... Och hålla på resten av graviditeten. Känner lätt illamående på morgonen men inte så farligt. Glad att jag slipper..!
  • Patricia4
    Phlippan87 skrev 2013-11-02 15:44:08 följande:

Hej! Hänger på er lite smått här. Extremt svagt pos i morse så vi hoppas på stegring de kommande dagarna.

Är 25, har två döttrar födda -09 och -11. Fick mf 7 oktober så detta blev första försöket igen för en trea, andra försöket totalt. Nu hoppas jag att det går vägen denna gång. Bf 14 juli om jag utgår från att 7 var senaste mensens första dag.

WARNING! This bitch may bite. Piss her off at your own risk
    Hoppas den lilla stannar kvar !! Välkommen:)
  • Patricia4

Hej tjejer

Vaknade nyss av illamående och tänkte att jag vågar nog ta den där digitala nu för att se om hcg nivån ökat ... Jag fick 2-3 nu och är så glad :)) Fick ju 1-2 för tre dgr sedan. Nu tänker Inte jag testa mer ..! Otroligt att den lilla redan betyder så mkt, för en vecka sedan visste jag ju ingenting ...ha det bra, nu ska jag somna om ...:)

• Patricia4

Hejsan

Jag får olika Bf beroende på vilken sida / app jag använder... Allt från 6 juli till 9 juli... Hur vet jag vilken som är rätt..??? Senaste mens 30 sept! Hjälp!!! Megaproblem ;) haha

• Patricia4
    Phlippan87 skrev 2013-11-04 17:38:07 följande:
    jag tror mest på de där jag kan ställa in cykelns längd och lutealfasen själv. Du kommer troligen bli flyttad vid rul ändå sedan smile5.gif
    WARNING! This bitch may bite. Piss her off at your own risk
    Ja då har jag 6 juli... Ska lägga in mig på Bf listan så fort jag har en dator ( händer typ aldrig när man har tre barn och två datorer ...)..:)
  • Patricia4
    Jo anna skrev 2013-11-05 22:10:05 följande:

Tagen i förrågår, 5+2. Jag ser INTE ut sådär i vanliga fall.
    Oj :) ja det kommer bli svårt att dölja länge... Tvillingar kanske ;)
  • Patricia4

Välkomna alla nya och grattis:)

Emma80 : min yngsta är 6 år så jag känner likadant. Hela familjen har babyfeber:)

Morgonillamåendet har börjat men slipper kräkas än så länge. Ömma och tunga bröst men annars känns det inte så mkt . Försöker träna på gym , vill inte se ut som en valross på förlossningen ..:) nån annan som tränar och vad?

Svar på tråden Julibebis 2014