Julibebis 2014
Borde vara mitt i v. 6 nu. Har haft vissa dagar/stunder av illameaende (hittills utan spyor) men inte alls som forra gangen nar det var mera konstant. Men jag ar trott, har problem med aptiten trots att det ofta river i magen och jag inte alls klarar att ha dem tom.Men inget smakar och klarar inte av att ha magen full. Brosten ar stora och annu ganska omma (speciellt kvallar/natter)och magen svaller upp som en stooor boll pa eftermiddagarna. Ganska mycket molvark denna vecka
Nimah; jag blev faktiskt aldrig forstoppad forra gangen och heller inte denna... Tvartom blir det valdigt gang i min mage. Forra gangen, strax innan jag plussade, satt jag pa toa en hel natt och jag har haft nagra sadanna stunder denna gang ocksa (ja, usch). Forstoppnig ar mojligtvis vanligare statistiskt men det ar ganska individuellt hur dedar hormonerna paverkar kroppen.
Ni som haft flera barn: nar borjade ni med graviditetsbyxor med tvaan? Jag ar forfarande slank str 34-36 om mornarna, men om eftermiddagen tycker jag att jag ser ut som jag gjorde i 5 manad med nr 1...allt kanns obekvamt! Jag klar mig redani stora trojor/talt-liknane saker for att dlja eftermiddagens kalaskula pa jobbet.