• Surrih

Julibebis 2014

Fick det också till 8+4. Medan bm typ; "Mjaha då är du vecka 9-10 nudååå" haha

• Surrih

AAS10, haha ja iof. Va ju jag som räknat från Bim! Hahah fast då är jag ju eg inte me i juli tråden :,( som trivs så bra här! Haha

• Surrih

Haha värsta puckad jag känner mig! Kan man skylla på graviditets hormoner och sinnesförvirring? :,D

• Surrih

Cecam ja eller hur! Trodde ju vi va själsfränder! Haha! Men är ju kul att va lite längre gången iaf. :) fick tid för inskrivning 17 dec så det känns som evigheter. De va typ den första lediga tiden lät det som. Ska alla i Eskilstuna föda barn liksom?! Tack alla ni som hjälpt mig med räkningen. :) Brukar få mensen mellan 8-14 varje månad, så är lite olika men inte jätte studsigt liksom.

• Surrih

Aas10 Varför ska alla bli inskrivna när man själv har såå bråttom haha! Tack cecam! :) är det någon som vet ungefär när man lyssnar på hjärtljudet på bebisen? Minns inte vilken vecka jag gjorde det med dottern :0 känns som man glömt mer än hälften iaf :p

• Surrih

Nimah, tror du man kan få ett vul på inskrivningen 17 dec eller ska man kanske gå privat? :)

• Surrih

Räknade nu från ÄL som skulle varit 26e sep om man går via min app jag gick via med mens å ÄL innan jag vart gravid. Från början räknade jag ju fel. Så de är nog ca 8+4 :)

• Surrih

Smalltowngal ja det är lite skumt! Funderar på ta ett nytt test med vecko indikator å se om de är nån skillnad. För första testen gjorde jag med ett aco å där strecket ska vara vart det bara rosa. Men kontroll strecket syntes då..

• Surrih

Hm. Ska nog försöka hinna med det någon dag! Är ju lång tid kvar tills det är dags för Mvc..

• Surrih

Kub är väl mer för om man misstänker att det är någon avvikelse samt att man är lite äldre? Fick reda på att man inte kan göra privat vul här. Då måste man till akuten för blödningar och sånt isf :O

Svar på tråden Julibebis 2014