Julibebis 2014
Tack allesammans!
Är så rädd att något skall vara galet. Men om det set bra ut, vilken lycka att få se den lille!!
Tack allesammans!
Är så rädd att något skall vara galet. Men om det set bra ut, vilken lycka att få se den lille!!
Nu har jag varit på ultraljudet. Allt såg bra ut, så underbart!!! Mäktigt att se den lille. Vinkade till oss och sprattlade med benen. Blev framflyttad 4 dagar dock, bf är nu 21/7.
Lycka till ni som ska på ultraljud idag!!
Nu har jag och sambon sett vårt lilla knytt. Låg risk för kromosomavikelser och flyttad till den 24/7 så 11+6 idag. Skönt att veta att allt är ok såhär långt! :)
Vi har varit på kub nu. Fostret låg alldeles stilla och bm kunde inte hitta några hjärtslag.
Vi ska in på ett vul senare i eftermiddag, men till 99 % är det kört. Känns hemskt!
Nu lämnar jag tråden. Har nyss kommit hem från en natt på sjukhuset. Var i vecka 13, men fostret hade dött i vecka 11. Fick piller som satte igång missfallet.
Känns tomt och sorgligt, men hade nog varit ännu värre om vi inte hade haft våra tidigare barn. Önskar er andra lycka till!
Var på kub idag:) är så glaaaad och lättad:) 15.000 på DS och 20.000 på det andra(vad dom nu testar:/ ). Skrutt sparkade och levde rövare hihi:) nu ska jag njuta och berätta för omvärlden:D
Ska ni ta reda på könet? Vi ska inte göra det, fast jag är lite sugen denna gången men sambon vill inte, och så stor roll spelar det inte för min del att få veta innan
Är det någon mersom gjort ringtestet över magen. Skulle vara roligt om folk här gjorde det och sedan se om resultatet blev detsamma efter RUL alt när barnet fötts.