Inlägg från: huldaskarin |Visa alla inlägg
  • huldaskarin

Julibebis 2014

Förstår det, LovicaC. Hittade du ljudet på en gång eller fick du leta ett tag?

It wasn't me!
  • huldaskarin

Jag har inte fått göra det. Fick se hjärtslagen på VUL i vecka 7+3. När jag väntade första barnet så var det intye förrän i vecka 25 BM började lyssna på hjärtljuden. Däremot så fick jag gå på UL lite oftare beroende på att jag var äldre förstföderska. Verkar bli lika planering denna gång.

It wasn't me!
  • huldaskarin

Gjorde KUB idag. Fick fina värden och fick se en synnerligen livad krabat som gjorde volter och viftade med armar och ben. Så skönt att se pyret

It wasn't me!
  • huldaskarin

KUB får man göra om man är över 35 och det mäter hur stor risk det är att barnet har Downs syndrom.

It wasn't me!
  • huldaskarin

Bibbo, jag nojade också och var orolig eftersom jag inte känner några speciella gravidsignaler. Det är bara brösten som har blivit större men de ömmar inte. Det var en stor lättnad att se hur pyret rumlade runt och nu är jag lugnare. Så försök att inte oroa dig. Kram

It wasn't me!
  • huldaskarin

På måndag är det dags för RUL. Kan inte låta bli att känna en viss nervositet fastän tidigare UL sett bra ut. Man lär väl inte sluta noja förrän bebis tittat ut *s*

It wasn't me!
  • huldaskarin

Om det är till någon tröst Fiamedbarn så är jag 46 så nu kan du känna dig ung Var på RUL idag och allt såg bra ut med bäbis 2 och jag såg själv att det blir en liten kille precis som jag trodde. Nu känns allt bra trots snuva och hosta

It wasn't me!
Svar på tråden Julibebis 2014