Julibebis 2014
Den var bra! Tack för tipsen. Har kommit på att jag ändå bara kan säga att jag kör, för jag bor 7 mil bort och tågen går inte så sent :)
Igår var jag på jobbfesten, det första som händer är att två stycken frågar "varför dricker du inte? Är du gravid!?" Detta fortsatte under kvällen, och fick till och med ett "pet" i magen och ett "när är det dags" :p ganska svårt att hålla masken.. När jag sen efter jul berättar att dem hade rätt är det nog ingen som blir värst förvånad :)
Jag läser om alla symptom ni andra har. Inser att jag mår oförskämt bra. Har inget att jämföra med eftersom det är första graviditeten, men ändå :) Det enda är väldigt svullen mage och noll aptit trots att jag är hungrig, så när jag äter får jag äckelkänsla efter bara några tuggor. Får hoppas att det håller i sig så jag slipper kräkningar osv.
Vi har berättat för våra föräldrar, syskonen och respektive får veta på julafton :) men håller med, man vill berätta det för alla nu! Det syns ganska väl på mig nu, är svårt att dölja för klasskamraterna :/