Julibebis 2014
Vilken "mens" värk jag har denna kväll. :o går enda ut i svanken och ner i ena skinkan typ haha! Magen ser ut som en liiiten bebis mage. Men det är nog för middagen ala hamburger moffning är avklarad ganska nyligen :p
Vilken "mens" värk jag har denna kväll. :o går enda ut i svanken och ner i ena skinkan typ haha! Magen ser ut som en liiiten bebis mage. Men det är nog för middagen ala hamburger moffning är avklarad ganska nyligen :p
Grattis till er nykomlingar till plussen! Häftig bild med testen! :)
Ni som mår illa, har ni provat postafen? Tror dom heter så annars får någon gärna rätta mig :) lergigan comp ska väl funka med på en del tror jag. Men de måste väl läkarn skiva ut.
Grattis Frida, kul med en sån nyhet 4 på morgonen! :D mammamia, okej tycker jag läst att folk ätit dom, men bra du meddelade att dom ändrat :) Jag vaknade som vanligt runt 5 snåret pigg som en mört! haha. Och kissnödig såklart :p Ni som är gravida för andra/tredje gången vilken vecka började magen komma i för er? :)
Bettanspettan är i vecka 8+6 nu och tycker redan de spänner haha. Mest på morgonen och kvällen :)
Gud va spännande med tvillingar! :D gubbenlhife vad läser du? Funderar på att läsa till usk på distans under mamma ledigheten. Men vet inte om de blir för tufft?
Mode mee tvillingar nu? ;) kul för er! :))
Orolig...
haft ont i magen nu typ i snart tre veckor, ända tills idag... Kan det vara så att idag skulle min mens ha kommit men gjorde ju inte det eftersom jag har en liten bebis därinne så kan det ha vart typ mensvärk? Som nu släppte?
Är ju orolig att den lilla inte vill stanna......