Julibebis 2014
Har ni sett datumen i bf listan, vi täcker in nästan varje dag hela månaden och bara enstaka har samma dag! Lite lustigt.
Hoppas vulet går bra idag bebisfabriken.
Har ni sett datumen i bf listan, vi täcker in nästan varje dag hela månaden och bara enstaka har samma dag! Lite lustigt.
Hoppas vulet går bra idag bebisfabriken.
Jag skriver från mobilen så kan inte länka, men sök efter julibebis bf-listan så kommer den upp!
Hahaha va roligt cecam! Jag räknade från mensen först jag med men ändrade sen från ÄL ist för den är pålitligare än min mens haha. Värsta kul att det är så lika ju! :D
Nimah, tror du man kan få ett vul på inskrivningen 17 dec eller ska man kanske gå privat? :)
Gjorde VUL idag och det gick inte bra så jag går nu med riktigt tungt hjärta ut ur gruppen och önskar er andra ett stort lycka till.
Det är en galning på bussen som sitter och äter ris så här på morgonen. Fy tusan vad det luktar illa. Jag mår illa hela tiden. Inte kräkilla men lite jämt. Gör mig inget för jag blir lugnad av att känna det, men ris på bussen alltså, Bläää!
Jag lämnar er nu. Lycka till allihop! :)
Är i v 4+5 idag ska tillbaka om 2 veckor å titta igen, mamma är enäggstvilling men det är ju inte ärftligt, fast 1 på 10 får tvillingar efter behandling med pergo, SKITHÄFTIGT!!!
Vad många som verkar göra tidigt ul? Är det vanligt?