effe skrev 2013-11-05 16:53:20 följande:
Ringde och bokade tid för vul, fick tid den 18:e. eftersom att jag inte haft mens sen jag fick mf i juli så har jag ingen aning om vilken vecka jag är i... men tror det är väldigt tidigt eftersom att det visades ett svagt plus när jag gjorde testet i helgen :)
sen har jag även tid för inskrivning den 3:e december.. spännande :)
Någon som vet om man kan ta vaccination spruta fast man är gravid? Tog en förra året i december, har för mig att man måste ta en till med ett års mellanrum för att vaccinet ska hålla i 30 år.. hepatit a tror jag det är ( mot gulsot )
ska till Thailand igen i januari... något annat man ska tänka på då kanske? nån som veT? =)
vaccination brukar oftast funka som vanligt men googla eller fråga bm
Jag har ju tid för vul den 7e, alldeles för tidigt men tänker inte påpeka det för dem utan tar det som en chans att få se att det går framåt eftersom jag fr komma tillbaka sedan då
Madelene87 skrev 2013-11-05 17:16:39 följande:
Jag har med funderat över detta lite, tänker att jag ska försöka vänta till efter v.12 gärna till efter RUL, då blir det kortare väntan för flickorna, men det är ju först i februari så frågan är om jag lyckas med det ;)
Min stora tjej hon verkar däremot känna ngt på sig och frågar ofta när hon ska få ett småsyskon till ;)
mina tjatar om "bebis" hela tiden nu och påpekar ett par gånger om dagen att de vill ha en lillebror och att pappa ska fixa en åt dem