Julibebis 2014
Nu hittade jag den. Superfin, enda nackdelen med den vagnen är att du bara kan ha sittdelen från dig, inte mot dig.
Nu hittade jag den. Superfin, enda nackdelen med den vagnen är att du bara kan ha sittdelen från dig, inte mot dig.
Åh, detta måste undersökas. Gillar vagnen skarpt i övrigt. Har du köpt Face to Face?
Här är en till med humör utan dess like. Det är antingen eller, skrattanfall eller supertjurig och svarar knappt sambon på tilltal. Känner igen känslan i kroppen från 13-årsåldern, vet att jag är fel på det men kan inte styra över det. Ikväll när jag duschat dottern och skulle göra en inbakad fläta på henne som misslyckades, blev jag vansinnig. Snacka om dåligt samvete efteråt.
Jag heter "elletuva" på instagram.
Tjejer, tjejer! Nu behöver jag er... Jag har börjat få ont med tryck neråt, redan? I blygdbenet eller vad det heter, på vänster sida av benet. Känns som sagt som ett tryck och märker tydligt det när jag går och står. Sitter jag ner känns det betydligt mindre. Är i V 18 bara. Minns detta från mina tidigare graviditeter också, men först mycket senare. Kan tillägga att jag har foglossning också. Vet någon?
Kanske det är stress, jobbar 100% och har redan tre barn varannan vecka hos oss med allt vad det innebär. Mitt liv går konstant i 190 :). Dessutom har vi köpt nytt hus med inflyttning1/7 och jag har bf 15/7. Kommer att bli svårt att bara stå och peka!
Min första ville ut 2 V för tidigt, öppnade mig 2cm och började få verkar. Sedan avstannade det och han kom 5 dgr innan bf. Min dotter kom på bf, som en raket på självaste nyårsafton. Hoppas också på tidigare denna gången, mina två barn åker till Spanien med sin pappa 5!dgr innan bebisens ankomst.
Jag måste ha en väldigt lugn och fin bebis i min mage. Inte mycket jag känner av den, känner jag så tror jag att det är en liten fis på tvären. Går in i vecka 19 på onsdag. Med mina andra två kände jag i V 16-17, min moderkaka ligger dessutom i bakvägg. Jag blir allt lite orolig nu, skönt att det är ul på fredag.
Jag blir heller inte klok på bilden, ser ut som en jättesnopp :).
Var med på ul idag och allt såg bra ut. Jag har inte känt bebisen i magen på 1,5 vecka och har riktigt orolig innan ul idag. Det visade sig att bebisen låg runt min moderkaka (som var ganska bullig i formen) och kramade den. Benen och huvud inmot magen så det var anledningen. Fick även veta att det var en tös. Det är okej men hade hoppats på en pojke för min sons skull, har rn av varje. Min sambo har en dotter sedan innan men han är nöjd med en dotter till. Huvudsaken är att allt var bra. Nu funderar vi på flicknamn :)
Jag har två barn sedan innan och min sambo ett, detta blir vårt första(och sista😃) gemensamma. Jag fixar inte att han daltar för mycket med mig, det är ingen sjukdom jag har. Annars tycker jag nog att han är lagom delaktig, lite mer hade kanske inte gjort något. Än så länge känner jag nästintill inget alls i magen så varken han eller barnen känner utanpå. Går in i V 20 på fredag och är lite orolig över att jag inte känner fosterrörelser. Var på rul i fredags och allt var toppen.... Men jag vill känna NU, de andra två kände jag långt tidigare.
Jag och oxå skickat pm till Sofie :)
Vi är med totalt oense om namn... Vi vet att det är en flicka och jag vill gärna Hilma. Båda gillar Myra, men vet inte. Jag tycker även att Flora är kärt!
Grattis till alla pojkar! Då kompenserar jag upp med att påminna om att jag har en liten flicka i magen. Idag kände jag första riktiga buffen, har knappt känt något innan trots att jag går in i V 21 imorgon och det är tredje barnet. Det verkar vara en lugn liten tjej i magen.
LHUF, välkommen hit! Vi har samma bf, och jag väntar också mitt tredje barn. Är det bara jag som känner att allt är lite stiltje för tillfället? Är varken aktiv här på fl eller i facebooktråden. Barnvagnplanerna har vi lagt på is och när jag kollar bebiskläder i butikerna så blir jag inte jätteinspirerande. ... Känns inte superaktuella att handla vinterkläder när man ska ha bebis mitt i sommaren. Märklig känsla det där, jag som varit så aktiv fram tills nu i v 23.
Tjejer tjejer! Här är en som helt har kommit ifrån denna tråden, jag som var så aktiv i början och emot Facebookgruppen. Nu hänger jag där istället. Hur som haver så går jag in i v 30 idag och fattar inte att det närmar sig nu. På söndag åker jag och sambon till Rhodos en vecka för att bara vara. Hoppas att ni andra mår bra.