Julibebis 2014
tack frida :) 164 cm med standard vikt på 55-56 typ :) det står gravid app under appen, och på den står det gravid kalender :)
tack frida :) 164 cm med standard vikt på 55-56 typ :) det står gravid app under appen, och på den står det gravid kalender :)
Är ingen bra dag idag. Är såå trött. Och hungrig hela tiden typ. Och då blir man på dåligt humör. Kan inte vandra iväg och handla heller för kul o frys nissarna ska komma och kika på vår trasiga kyl men verkar aldrig behaga dyka upp. Så nu är vår balkong ett kylskåp. Haha
:p
Wopr, blir mest illamående när jag blir hungrig. Som tuur var så fick sambon sluta lite tidigare och komma hem till sin sura, hungriga, gravida tjej haha. Ja, fastighetsgubben som var här tidigare sa att det var ett akut ärende så tycker dom borde komma snart. Är så sugen på äppelpaj! Tänker på paj hela tiden haha!
Cecam jag läste också de var rätt vanligt, slemhinnorna blir känsligare eller nåt me :) på tal om pajen så är min sambo iväg skickad för att köpa en haha. Är för trött för att baka idag. Ny kyl skulle vi få med, "någon dag" undrar vilken dag det är haha.
Fiamedbarn, ah det känns som man äter familjen ur huset. Dessutom måste sambon sympati äta med mej varje gång jag får en hunger attack hahaaha. Men han verkar inte ha något emot det. Pajen står och tinar i väntan på att vi ska se senaste avsnittet av Walking dead senare. Åt nyss "middag" så :p
Ni som gjort ks, tar det lång tid att läka efter,? Dottern kom på 40 min och allt gick bra men man vet ju aldrig vad som händer denna gång liksom..
Kan någon lugna en orolig själ, jag har värk i magen hela tiden. Inte jätte mycket men det känns. Ska det kännas hela tiden? 10+4 nu..
Tack enina, läste att man kan ha nå kex brevid sängen så äter man nåt sånt innan man går upp så kan det lugna sig lite :) jag mår bara illa när jag är hungrig.
Har inte funderat på vaccin ännu.. Blir nästan aldrig sjuk när jag väl blir det blir jag dock jätte sjuk. Låg skit dålig i influensa förra vintern dock.. Kan det bli biverkningar av vaccin? Har ingen koll på det där :p
Om man får gravid diabetes är det något som bara är under själva graviditeten ellee hur fungerar det? *frågvis*