Inlägg från: Frida Andersson |Visa alla inlägg
  • Frida Andersson

Julibebis 2014

Klarar inte av värmen.. nu har jag bommat igen hela huset och slagig på acn. Men vill vara lite försiktig får inte bli sjuk tills torsdag!!!!!

• Frida Andersson
    som en sol skrev 2014-07-07 15:26:43 följande:

Köp en bordsfläkt, det är min räddning i värmeböljan! Sen har jag takfläkt i sovrummet, det är också väldigt bra. Jag har Bf 24.7 men som sagt snitt på fredag....inte länge kvar nu!!!

Är så tacksam att det snart är dags. Imorn träffa bm sen onsdag köra barnen till mormor och morfar. Så hoppas på att båda dagarna går snabbt. Har du fått en tid eller ska du ringa kvällen innan?
  • Frida Andersson

Jaha då har man vart uppe och skickat iväg lilltösen med gubben. En natt/dag till hon ville jobba med pappa. Hoppas nu kunna sova lite.

• Frida Andersson

Å nej... mamma ev blivit magsjuk och är ju dom som ska ha våra stora töser från imorgon tills vi kommer hem från bb.

• Frida Andersson

Min syster å sambo kan i värsta fall men vill verkligen inte det pga massa orsaker. Men får ju bli så om mamma inte är bra. Blev väldigt stressad nu...

• Frida Andersson
    Majken 410 skrev 2014-07-08 09:03:31 följande:

Förstår det!

Man vill ju gärna inte att barnen ska bli magsjuka!

Nej fy, vi hade det för några månader sen då vi knappt blev av med det. Sen kanske bebisen kan få det??
  • Frida Andersson

Bm besöket avklarat. 37 på sf kurvan och dessutom hade han ändrat sug i magen från att ha haft rygg/rumpa åt vänster till att ligga åt höger. Därför det nu känns annat. Huvudet högt och ruckbart vilket var perfekt inför snittet. Hemma igen och död på soffan nu får det bli torsdag!

Svar på tråden Julibebis 2014